Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumjustis, eller...?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 14:08   #23
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

I den aktuelle tråden (som er det eneste stedet foruten styrerommet og denne tråden ordet "forumjustis" er brukt) så ble det brukt for å faktisk rose tråddeltakerne for at de selv klarte å justere tråden inn på et bedre spor. Dersom noen her i denne diskusjonen ikke har lest nevnte tråd og heller ikke forstår bakgrunnen for bruken av ordet der og da så vil jeg på det sterkeste anbefale at de går inn leser det og får den riktige konteksten.

Hvorfor det? Diskusjoner rundt ord og ordbruk har vi da ofte uten at vi må lese trådene først. Hvis jeg hadde sagt at jeg opplevde Esme som ufin eller noe i den duren er jeg enig med deg. Nå derimot diskuterer jeg bruken av et begrep.

Jeg er også overrasket over at det kun er i den tråden ordet forumjustis er brukt. Virkelig? Hva har vi kalt det før da? Jeg synes det ordet og begrepet var så kjent.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.