|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47
Klart det kan være sårt. Men for oss der det er 22 jenter, ville det vært uaktuelt å be alle. Så jeg skjønner at folk kan velge å gjøre det sånn.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor store klasser er det egentlig når det er så mange som 2 jenter?? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Her er det i grunn to klasser da. Det er vel ca 50 totalt, fordelt på to rom. Med åpen dør mellom. Snuppa er like mye med jenter fra begge rommene, og de satt sammen tre grupper på tvers av klasserommene. Så da ser det ut til at de fleste her inviterer alle jentene på trinnet liksom.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har det blitt sagt noe på foreldremøte om hvordan man ser for seg at dette skal gjøres da? På skolen til min datter har det vel egentlig vært en forventning om at alle i klassen skal inviteres, evt. at man ikke deler ut invitasjoner på skolen. Men de aller fleste har arrangert bursdager der alle blir invitert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har 48 her. Ca 50/50 med jenter og gutter. De har ikke klasser på de lavere trinnene her. Vi inviterte alle. Og et par til. Poden ville ha jentene også, han leker jo like mye med dem, og kanskje ofte mer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Da hadde jeg hvertfall alliert meg med noen andre foreldre, og lagd klassefest av det |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|