Sv: Takk for meg
Jeg fikk vite at jeg har blitt prata om av en forumist - som også er moderator. Mne jeg valgte å ikke gjøre noe med det, og det er ikke et problem for meg.
Jeg gidder iallefall ikke grave i hva det ble prata om, selv om jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var fra min lukka blogg. Så jeg ser ikke på meg selv som en tredjepart.
Jeg tenker at det er sånn på forum, folk prater om hverandre.
Men det har nok likevel vært en slags vekker for meg, som får meg til å tenke litt mer over hva jeg poster i blogg og generelt på forum, men det har jeg bare godt av. Jeg kunne valgt å gå mer «inn» i dette, men jeg gjorde ikke det. For det har jeg rett og slett ikke energi til. Det føles litt bortkasta rett og slett.
Men det betyr ikke at jeg ikke forstår at noen har valgt å gjøre det, eller at de synes ting har blitt komplisert. Men personlig har jeg ikke mistet tilliten til ledelsen, selv om det er godt mulig at hele saken kunne ha vært håndtert annerledes. Men jeg har rett og slett ikke satt meg nok inn i den til å være bastant i den ene eller andre retningen.
Så mitt valg har ikke noe med at jeg ikke er glad i, eller liker de som har vært innvolvert i saken, eller at jeg ikke savner de. Men det har med at jeg må velge mine egne kamper, og denne valgte jeg bort. Jeg har heller ikke noe problem med å forholde meg til moderatorene her inne.