|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hva gjør du med gresskarkjøttet? | |||
| Jeg lar det bare være i gresskaret, jeg |
|
5 | 9,62% |
| Jeg kaster gresskarkjøttet, for det er ikke noe godt |
|
17 | 32,69% |
| Jeg kaster gresskarkjøttet med dårlig samvittighet |
|
5 | 9,62% |
| Jeg lager noe lekkert av gresskarkjøttet og poster oppskriften i tråden |
|
5 | 9,62% |
| Jeg legger gresskarkjøttet i en skål og glemmer det i kjøleskapet |
|
2 | 3,85% |
| Jeg lager ikke gresskarlykt / jeg lager heller brokkolilykt / pass dine egne saker |
|
18 | 34,62% |
| Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gjør du med gresskarkjøttet?Teofelia: Jeg slutter ikke å undre meg over dette halloween-gresskaret som ikke skulle spises. Litt bildegjennomgang av de gresskarene jeg har brukt til Halloween, så har det hittil vært utelukkende Hokkaidogresskar jeg har brukt til uthuling. Og innholdet er ikke veldig smakfullt rått, men godt i suppe, pai og ovnsbakt.
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du med gresskarkjøttet?
Mitt ser ikke sånn ut. gulere, mindre rugler, og kun et relativt tynt lag kjøtt inni som ikke lukter noe som helst.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|