Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Etterlysning: Juleglede savnes

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 08:43   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlysning: Juleglede savnes

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det kjipeste jeg kan tenke meg er julepynt i kombo med hverdag.

Der er jeg motsatt. Jeg synes det er lettere å stå opp og mye koseligere i det hele tatt, når jeg kommer ned til julepyntet stue om morgenen, og ikke minst når jeg kjører forbi alle de pyntede hagene og vinduene på vei til jobb osv. Jeg blir så sabla godt humør, og alt er bare velstående. Mannen min elsker desember, for jeg klaarer bare ikke bli i dårlig humør noensinne hele den måneden pga. all julepynten.
Jeg prøver å holde meg fra å sette opp juletreet før 23. desember, men det holder hardt altså. Jeg er oppvokst med juletre midt i desember, og har ikke begynt med lillejulaften-trepynting før for få år siden, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer det, for jeg elsker juletre, og jeg vil nyte det så lenge jeg kan (jeg tar det ned 1. januar, da er alt slutt for min del).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.