Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 13:32   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har bestemt meg for å si hva jeg mener likevel. Dette blir jo bare tull om det er forbudt.

Jeg mener at det bør kommuniseres klarere at vi er på et helt privat forum som drives hundre prosent etter eiernes ønsker. Og at det ikke er noen her som har signert avtale om taushetsplikt. Det er ikke noen som mottar lønn her, dette er ikke en tjeneste vi betaler for.

Dermed blir det slik at ansvaret ivaretas slik hver enkelt selv føler det greit. Verken mer eller mindre enn det. Og det er det greit å huske på når man skriver her - uansett hvor man velger å skrive noe.

Jeg syns ikke det er problematisk at det er sånn, men jeg tenker at det kan kommuniseres mer åpent at dette ikke er noe sted underlagt retningslinjer for noe som helst utover det eierne selv ønsker å ha her - og at de bestemmer fullstendig selv hva de syns er ok og hva de ikke syns er ok. Det er ikke demokrati her - det er heller ikke noe etisk sertifisering her noe sted. Det er det det er - et privat eid forum drevet som en hobby.

Og det er jo helt greit det. Man trenger ikke late som noe annet enn det.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.