|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hobbyskrytetråden V
Heklet ja. La opp 44 lm med heklepinne 10 og Eskimogarn og heklet staver frem og tilbake til jeg kom til 95 cm, så sydde jeg igjen og sydde på knapper. Passer til 50x50 cm innerpute.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hobbyskrytetråden VJeg har strikket ferdig et til av AndreaŽs sjal (ravelry) - denne gangen med en repetisjon mer enn oppskriften, siden jeg strikker med litt tynnere garn og sjalet ble litt lite sist jeg strikket største størrelsen med det samme garnet. Sist redigert av m^2 : 14-10-12 kl 22:05. |
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Glemte å nevne at jeg kun heklet i fremste ledd av staven, så får man en sånn fin "pyntekant" på andre siden, dvs. man har en pyntekant, så to staver, så en pyntekant.
|
|
#4 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VNoe av det jeg har strikket i det siste:
|
|
#6 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er denne oppskriften på Ravelry? Den ser knallflott ut!
|
|
#10 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket garn og pinner brukte du til denne?
|
|
#12 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VJulegave til ei niese.
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Lekker!
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ble nok 6 nøster tror jeg. Hadde noen halve nøster er derfor jeg antar 6 nøster. Hadde planer om å veie den før knappene kom på, men glemte det bort.
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hobbyskrytetråden VTakk.
|
|
#16 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hobbyskrytetråden V*poff*
2003 2010 2012 It's not only only, but but. We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional! Sist redigert av GydaG : 29-03-13 kl 00:42. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|