Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 21:31   #1
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ryanair er jo virkelig ikke noe mer usikkert en de andre flyselskapene. Men du bør være klar over at landing kan være litt mer ubehagelig. De bremser veldig fort (tilsynelatende fordi det koster mindre?), så det blir litt nødbrems over det.

Ohhh my!! Er du seriøs nå? Hvilken info sitter du på for å bedømme dette? Selv ville jeg blitt bekymret om jeg ikke merket oppbremsning ved landing! og nødbrems i fly? vel det finnes ikke noe slikt! takkelov!

til trådstårter:
Fantastisk overraskelse. Jeg vet det ville vært veldig satt pris på i min situasjon (x har reisevegring så det holder) og da å finne på noe slikt for å gi oppmerksomhet til mannen din er veldig flott gjort.

Når det gjelder hendelsene deres med fuel så tror jeg nok de har lært og fått så hatten holder for tidligere kjente hendelser. og du er nok trygg på lik linje med andre kjente og veletablerte europeiske selskap.

Gammel 08-10-12, 01:37   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Ohhh my!! Er du seriøs nå? Hvilken info sitter du på for å bedømme dette? Selv ville jeg blitt bekymret om jeg ikke merket oppbremsning ved landing! og nødbrems i fly? vel det finnes ikke noe slikt! takkelov!
.

Hæ? Denne forsto jeg ikke i det hele tatt. Smileyen ble litt malplassert i forhold til teksten eller? Tilber?!? Jeg sitter ikke på noe spesifikk info, det er kun min egen erfaring. Det fremsto vel heller ikke som noe annet, synes jeg? Min erfaring er at Ryanair generelt lander markant hardere, hva som er grunnen vet jeg ikke, men har hørt at det er en policy. (Godt mulig rykter!) Jeg har flydd mye med både Ryanair og Norwegian. Jeg skrev heller ikke at fly hadde nødbrems.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 15:05   #3
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hæ? Denne forsto jeg ikke i det hele tatt. Smileyen ble litt malplassert i forhold til teksten eller? Tilber?!? Jeg sitter ikke på noe spesifikk info, det er kun min egen erfaring. Det fremsto vel heller ikke som noe annet, synes jeg? Min erfaring er at Ryanair generelt lander markant hardere, hva som er grunnen vet jeg ikke, men har hørt at det er en policy. (Godt mulig rykter!) Jeg har flydd mye med både Ryanair og Norwegian. Jeg skrev heller ikke at fly hadde nødbrems.

Jammen du kan jo ikke komme å si de sparer kostnader på at de bremser hardt(de betaler jo ikke akkurat en viss kostnad per meter de taxer eller bruker av rullebanen) og tipse om at du vil oppleve hardere landing enn normalt. Hver kaptein lander på sin måte. Mye har med vind og værforhold å gjøre. Selv har jeg opplevd hardest landing med SAS og ikke RYR. Alt er inviduelt.

fordi det var post of the day!

Gammel 08-10-12, 16:41   #4
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Jammen du kan jo ikke komme å si de sparer kostnader på at de bremser hardt(de betaler jo ikke akkurat en viss kostnad per meter de taxer eller bruker av rullebanen) og tipse om at du vil oppleve hardere landing enn normalt. Hver kaptein lander på sin måte. Mye har med vind og værforhold å gjøre. Selv har jeg opplevd hardest landing med SAS og ikke RYR. Alt er inviduelt.

fordi det var post of the day!

Jeg har blitt fortalt at det var for å spare på drivstoff, men jeg ser nå at jeg har vært litt vel ukritisk.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.