Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NRK nå: Barnets beste

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-12, 09:21   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK nå: Barnets beste

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg tenker at vi har svært lite grunnlag for å kunne si noe om barneverntjenesten har sviktet eller ikke. Vi har så langt ikke fått vite stort om hva som står i dommen fra Fylkesnemda. Det er den som forteller hva som skal gjøres i saken og hvordan det er tenkt at far og barn eventuelt skal bli bedre kjent med hverandre og om det skal jobbes mot overføring til far på sikt.

Mulig det. Jeg tenker bare at noen må ha sviktet når ting tar så himla lang tid.

Og det reiser jo for min del bare enda mer kritikk mot programmet og konseptet når man oppnår at folk sitter igjen med inntrykk som gjør at man kan synse i vei om hvor det sviktet.

Og andre de synser igjen uten å ha sett programmet i det hele tatt, bare basert på omtale og denne tråden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.