Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 15:43   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen Sverige

Eg er enig i at det er går over ei grense. Eg er enig i at det appellerer til kikker-mentalitet og "gosh-sjå-på-dei-da". Ekle mekanismar som bur i oss alle (sjølv om ingen vil innrømme at dei har ei lita kjerring i seg innerst inne). MEN når det er sagt syns eg generelt sett at det er viktig at pengeproblem blir snakka om, at ein forstår litt meir korleis/kvifor folk er som dei er, at ein ser at folk ikkje nødvendigvis er "dumme", og at ein ser at det går an å gjere noko med det. Det kan vere viktig for både dei som sit i eit slikt uføre sjølv, og for dei som lever nær nokon.
Betyr ikkje at eg syns desse programma nødvendigvis er så riktige og bra.
Og eg syns ikkje Njulaif er så moralsk forkastelig som blir sjokkert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.