|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bonus for jobbing i ferie, går den i egen lomme eller fellespott? | |||
| Det er jeg som har jobbet, jeg fortjener de ekstra kronene selv. |
|
5 | 3,23% |
| Det er jeg som har jobbet, men jeg kan nok dele litt. |
|
10 | 6,45% |
| Det meste går i felles pott, men da forventer jeg mye goodwill fra partneren for det. |
|
7 | 4,52% |
| Alt går i felles pott, selvsagt! Og jeg forventer ingenting i retur |
|
88 | 56,77% |
| Kjøper noe fint til partneren, resten går til felles pott. |
|
3 | 1,94% |
| Får aldri bonus/brokkoli |
|
42 | 27,10% |
| Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jobbonus - går den til deg selv eller hele familien?
At man personlig ikke har mulighet til å jobbe ekstra i perioder er jo helt på siden av diskusjonen.
|
|
|
#2 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At jeg ikke kan jobbe ekstra av praktiske grunner, vil vel si at ikke alle kan? ( har lyst til å putte inn snillesmileyen, men dropper det)
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Vel, jeg synes det var helt åpenbart at spørsmålet var, for å parafrasere "om du fikk inn ekstra penger, hadde du beholdt dem eller lagt dem i fellespotten". Ikke "har du bonusordning?"
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Isåfall kan du se bort fra svaret mitt i sin helhet, for jeg får ikke bonus, jeg får overtidslønn. |
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Spørsmålet var om hvordan man disponerte de ekstra pengene man fikk fra arbeidsgiver. Strengt tatt er selvsagt ikke "hvordan man disponerer overtidspenger" relevant for spørsmålet til HI, men det er i alle fall langt mer relevant enn påpekninger av at man selv ikke har bonusordning, synes jeg. (Jeg antar da at det var fordelingen av ekstra penger som var tema, ikke hvorvidt man har ekstra penger. Det er selvsagt mulig den tolkningen er feil.)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|