|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Det er akkurat dette med at disse matpakkene helt tydelig er en kvinnegreie jeg synes er litt rart. Her i huset lager mannen som regel matpakkene. I omgangskretsen min er heller ikke matpakke en mammagreie. Inntrykket mitt fra slike mammablogger og diskusjonen her er at det er utelukkende en mammating å holde på med. De henviser hele tiden til hva andre mødre mener og gjør når de skriver om matpakkediskusjonen. Akkurat det skurrer litt kjenner jeg. Hvor er far i diskusjonen?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er et godt poeng. Hos oss er det meg som gjør det nå fordi jeg lager tilsvarende matpakker til meg sjøl, mens mannen ikke gjør det. Og så er jeg litt dillete, da. Til gjengjeld gjør han veldig mye annet av det som ofte er "mammaoppgaver".
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Far har kanskje ikke samme skravlebehovet? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
De gangene min kjæreste, altså barnas bonusfar, lager matpakke, da får guttene sånne smilefjes på servelaten med agurk og sånt. Slikt har ikke jeg tid til. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hah. Og nå fikk jeg flashback til den gangen for noen år siden jeg var superbastant på at han aldri skulle gjøre slikt. :mimrer: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|