Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 09:55   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg skjønner at man legger seg i selen for småspiste barn, men jeg som har unger som spiser sine to tørre brødskiver på skolen hver dag kjenner ikke at jeg har behov for det. For å være helt ærlig - mest fordi jeg ikke orker å bruke tid på det. Jeg vil ikke at ungene skal bli vant til den servicen og den oppdekninga, for jeg orker bare ikke å holde på med det der på morgenen. Jeg tror nok at man kan gjøre helt vanlige unger mer kravstore enn nødvendig ved å yte hotellservice til dem i ett og alt, i dette tilfellet maten.

Jeg synes det er helt greit om jeg ved å gi ungene mine mer spennende matpakke, oppdrar dem til å forvente at mat skal være spennende, smake godt og se tiltalende ut.

Det er for øvrig flere år siden jeg kuttet ut matpakke med brødskiver i til meg selv, så ungene får ikke bedre matpakke enn jeg selv forlanger.

Jeg lager ellers matpakkene om kvelden og oppbevarer dem i kjøleskapet over natten. Det er mye mindre ork å ordne til slikt dagen før, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.