Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 09:47   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Jeg må være verdens mest kompromissorienterte og fredelige person () siden jeg ikke hadde reagert på noe av dette. verden er full av ting som kanskje ikke er optimalt, men som man bare får forholde seg til, venne seg til eller tåle. Er det rart mange unge forventer at alt skal være 100 % tilrettelagt for akkurat dem til en hver tid? Jeg synes det er en viktig byggestein i veien mot voksenlivet at ikke alt er optimalt alltid, deal with it.

:glad jeg ikke er lærer:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.