Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 12:31   #11
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Det slår meg når jeg leser denne tråden, at det er ganske ulike motivasjoner som ligger til grunn hos foreldre som lager såkalte "spennende matpakker". Noen gjør det av ernæringsmessig hensyn, noen for matgleden, andre for å sikre at småspiste barn får i seg noe, mens andre igjen synes det er gøy å eksperimentere med presentasjonen (estetiske årsaker). Noen gjør det kanskje også av kulturelle årsaker eller vaner, mens for andre handler det om barnets preferanser. Og ulike kombinasjoner av disse selvsagt. Jeg tipper at show-off havner ganske langt ned på motivasjonsskalaen for de fleste av oss, sammen med "barnet mitt er så annerledes magiskfantastisk at han må få en helt annen matpakke enn hva de andre spiser".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.