Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

På en skala fra 1 til 10

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 15:53   #41
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På en skala fra 1 til 10

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg regner med at dere som er i mot McDonalds av edlere grunner ikke serverer Coca Cola- eller Pepsi-produkter i barneselskapene heller. De har minst like mange svin på skogen.

Det er korrekt. Det gjør jeg ikke.

Men jeg stenger ikke ute gjester som har med seg noe rosa i plast som gave. :lite prinsippfast:

Gammel 09-08-12, 16:02   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sagt til egen pode at McDonaldsbursdag ikke kom på tale, jeg er like snobbete som Teo, men jeg hadde ikke Tenkt Mitt om Hiawata ble invitert i en slik bursdag.

Jeg syns for øvrig ikke du skal la være i redsel for å sette igang et "kjøpebursdagskjør". Her vi bor så er det ofte mye vanskeligere for folk å feire hjemme, enn å leie et sted. Jeg syns folk i digre eneboliger kan trekke inn snobbenesa når de mener at hjemmebursdag er det eneste som gjelder.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes lekeland er flere hakk bedre, jeg for min del.

Jeg også. Da får jo ungene virkelig rørt på seg og utfordret seg selv motorisk. Det eneste negative med lekelandbursdag er den dyre prisen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:02   #43
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg Har boikottet McD siden jeg var 13 og akter ikke å gjøre om på det. Jeg drikker dog Pepsi/Cola, men serverer det ikke til barn. Hørt om å velge kampene sine?

Gammel 09-08-12, 16:19   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes lekeland er flere hakk bedre, jeg for min del. Jeg er nok i særstilling fordomsfull overfor McDonalds.

Og jeg synes absolutt man skal arrangere bursdag utomhus, hvis det ikke passer å ha bursdagen hjemme.

Jeg synes lekeland er mange hakk bedre, jeg også. Kan de leke på Mc Donalds? Mye av bursdag med venner når de er så små er jo lek. På lekeland får de ihvertfall leke masse. Ikke alltid sammen, men jeg ser at de oftest løper sammen i små grupper.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:21   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes lekeland er mange hakk bedre, jeg også. Kan de leke på Mc Donalds? Mye av bursdag med venner når de er så små er jo lek. På lekeland får de ihvertfall leke masse. Ikke alltid sammen, men jeg ser at de oftest løper sammen i små grupper.

Eneste grunnen til at vi er på McD eller Burger King er jo at de vil leke der. Det er iallefall nok for mine barn, enn så lenge.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:21   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg boikotter ikke McD, og ungene hadde selvsagt få gå dit om de ble invitert. Men jeg synes det virker som et kjipt sted for barn å feire bursdagen sin.

Gammel 09-08-12, 16:22   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Eneste grunnen til at vi er på McD eller Burger King er jo at de vil leke der. Det er iallefall nok for mine barn, enn så lenge.

De har ikke plass til 15 gutter på 7 år + andre barn i mange av lekeområdene. Kan jeg ikke se for meg.

Gammel 09-08-12, 17:05   #48
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg liker heller ikke McDonaldsmaten, men om Poden vil feire bursdag der, så får han det.
Han liker maten, han syns det er kult og han får aldri mat derfra ellers.

Samme her.

Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 22:52   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel ikke noe verre enn Leo's lekeland og den slags. Vi feiret på Dolly Dimple hvor de har lekerom og bursdagsrom, helt greit. I år passet det ikke å feire hjemme, derfor ble det det, men jeg har lyst å ha neste bursdag hjemme.

Men altså, synes Mc Donald's må være helt OK.

Gammel 09-08-12, 22:56   #50
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Signerer Teofelia.

Jeg syns det var litt synd da en gutt i sønnen mins klasse (også 1-klassing) inviterte til hoppelandbursdag i fjor. Det er noe med at da får de øynene opp for at det fins andre alternativer enn "vanlig" hjemmebursdag. Jeg vil bidra til å holde bursdagene så jordnære som mulig så lenge som mulig.

Men det er klart, det kan være mange (gode) grunner til at akkurat i år så blir det Mcerenbursdag eller ingen bursdag på sønnen din. Så jeg tenker ikke noe dårlig om foreldre som velger annet enn hjemmebursdag. Jeg tenker vel at da er det sikkert en god grunn for at de velger slik.

Alle utenom to jenter i vår klasse har hatt bursdagen "ute", altså ikke hjemme. Det blir mer og mer vanlig.

Gammel 09-08-12, 23:14   #51
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes McDonaldsbursdager ser skikkelig kjipe ut. Det barnet mitt som har vært på noen slike synes også det har vært kjedelig, med lite morsom lek.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:22   #52
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Min yngste gikk i 1. klasse på samme skole som din i fjor og det var ingen som hadde bursdag på McDonalds. Før Leos lekeland kom hadde nesten alle bursdag på McDonalds. Nesten samtlige hadde bursdag på Leos, og noen få hadde det hjemme.

Jeg vil anbefale Leos, de storkoser seg og mor kan sitte i sofaen og bare slappe av, bortsett fra når noen gråter da. McDonalds her på A storsenter er skittent og slitent nå synes jeg og det lukter i den lekegreia.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 23:40   #53
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er det du orker, og ikke klarer noe annet, hadde jeg gjort det. Så får de som aldri kunne tenkt seg det heller bruke evnene sine til å overtale barna sine til å gjøre noe annet. jeg synes det er greit å ta hensyn til seg selv også.

Gammel 18-08-12, 00:02   #54
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg håper ikke at bursdag på lekeland ofte blir sett negativt på, for når vesla skal feire dagen sin (det blir vel hennes første feiring med barn) så må det bli noe slikt for vi har ikke plass her hjemme til å invitere noe særlig fler enn 2 barn. Vesla selv har siden hun var i en lekelandsbursdag for et par, tre måneder gjentatte ganger snakket om at når hun har bursdag vil hun på Leos. Kanskje finnes det andre alternativer jeg ikke har tenkt på. Vi får se, det er enda noen måneder igjen. Trolig spør jeg dere her inne om tips til hva slags bursdagsfeiring vi kan finne på som ikke er hjemme hos oss.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 00:08   #55
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Var visst veldig seint ute her... Så fint at dere hadde det gøy!

Gammel 18-08-12, 02:53   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dyrt og dårlig? Hadde ikke vært mitt valg, men så setter jeg ikke mine bein på McDonalds heller.

Jeg synes lekeland er flere hakk bedre, jeg for min del. Jeg er nok i særstilling fordomsfull overfor McDonalds.

Og jeg synes absolutt man skal arrangere bursdag utomhus, hvis det ikke passer å ha bursdagen hjemme.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

McDonalds har jo svin både her og der og i regnskogen og overalt. De er virkelig en stor del av alt som er galt med verden. Jeg ville ikke feiret bursdag der, men kunne valgt lokalt lekeland om jeg var syk og hadde dårlig kapasitet.

Ser nå at de allerede har hatt bursdag, flott at de koste seg, i hvert fall.

Gammel 18-08-12, 03:00   #57
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at bursdagen ble vellykket!

Gammel 18-08-12, 13:03   #58
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

5? ser ikke problemet, men ville ikke vært uber entusiastisk heller

Gammel 18-08-12, 13:11   #59
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så bra at det ble en vellykket bursdag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.