|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Audacious
|
Sv: På en skala fra 1 til 10
Det er korrekt. Det gjør jeg ikke.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg ville sagt til egen pode at McDonaldsbursdag ikke kom på tale, jeg er like snobbete som Teo, men jeg hadde ikke Tenkt Mitt om Hiawata ble invitert i en slik bursdag.
Jeg også. Da får jo ungene virkelig rørt på seg og utfordret seg selv motorisk. Det eneste negative med lekelandbursdag er den dyre prisen.
|
|
|
#43 |
|
ctrl+z
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg Har boikottet McD siden jeg var 13 og akter ikke å gjøre om på det. Jeg drikker dog Pepsi/Cola, men serverer det ikke til barn.
|
|
|
#44 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg synes lekeland er mange hakk bedre, jeg også. Kan de leke på Mc Donalds? Mye av bursdag med venner når de er så små er jo lek. På lekeland får de ihvertfall leke masse. Ikke alltid sammen, men jeg ser at de oftest løper sammen i små grupper.
|
|
|
#45 |
|
Erfaren nok
|
Eneste grunnen til at vi er på McD eller Burger King er jo at de vil leke der.
|
|
|
#46 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg boikotter ikke McD, og ungene hadde selvsagt få gå dit om de ble invitert. Men jeg synes det virker som et kjipt sted for barn å feire bursdagen sin.
|
|
|
#47 |
|
Introvert textrovert
|
De har ikke plass til 15 gutter på 7 år + andre barn i mange av lekeområdene. Kan jeg ikke se for meg.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala fra 1 til 10Det er vel ikke noe verre enn Leo's lekeland og den slags. Vi feiret på Dolly Dimple hvor de har lekerom og bursdagsrom, helt greit. I år passet det ikke å feire hjemme, derfor ble det det, men jeg har lyst å ha neste bursdag hjemme.
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Alle utenom to jenter i vår klasse har hatt bursdagen "ute", altså ikke hjemme. Det blir mer og mer vanlig.
|
|
|
#51 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg synes McDonaldsbursdager ser skikkelig kjipe ut. Det barnet mitt som har vært på noen slike synes også det har vært kjedelig, med lite morsom lek. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: På en skala fra 1 til 10Min yngste gikk i 1. klasse på samme skole som din i fjor og det var ingen som hadde bursdag på McDonalds. Før Leos lekeland kom hadde nesten alle bursdag på McDonalds. Nesten samtlige hadde bursdag på Leos, og noen få hadde det hjemme. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: På en skala fra 1 til 10Hvis det er det du orker, og ikke klarer noe annet, hadde jeg gjort det. Så får de som aldri kunne tenkt seg det heller bruke evnene sine til å overtale barna sine til å gjøre noe annet. jeg synes det er greit å ta hensyn til seg selv også.
|
|
|
|
#54 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala fra 1 til 10Jeg håper ikke at bursdag på lekeland ofte blir sett negativt på, for når vesla skal feire dagen sin (det blir vel hennes første feiring med barn) så må det bli noe slikt for vi har ikke plass her hjemme til å invitere noe særlig fler enn 2 barn. Vesla selv har siden hun var i en lekelandsbursdag for et par, tre måneder gjentatte ganger snakket om at når hun har bursdag vil hun på Leos. Kanskje finnes det andre alternativer jeg ikke har tenkt på. Vi får se, det er enda noen måneder igjen. Trolig spør jeg dere her inne om tips til hva slags bursdagsfeiring vi kan finne på som ikke er hjemme hos oss. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: På en skala fra 1 til 10Var visst veldig seint ute her... Så fint at dere hadde det gøy!
|
|
|
|
#56 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
|
|
#58 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: På en skala fra 1 til 105? ser ikke problemet, men ville ikke vært uber entusiastisk heller
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|