Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 17:57   #521
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Jeg har vært på kjoleshopping med tanke på julebord og festmiddager.

Denne har ett fantastisk godt og "tungt" stoff.

Dette er en vanlig "middagskjole", litt kjedelig, men klassisk. Med nudepumps tror jeg den blir fin.

En bursdagskjole, veldig fin på. Må bare finne matchende sko og veske til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Pinstripe kjole.jpg (22,3 KB, 603 visninger)
Filtype: jpg Bursdagskjole.jpg (28,2 KB, 601 visninger)
Gammel 23-07-12, 19:53   #522
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sandaler:

Veske:

Treningstøy:

For ikke å snakke om:

Og endel annet rart...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-12, 12:28   #523
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ko Ko kjole og et skjerf.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ko ko.jpg (41,8 KB, 73 visninger)
Filtype: jpg tif.jpg (188,4 KB, 21 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 24-07-12, 22:10   #524
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Seriøs shopping i Markens i går:
Denne jakka fra cream:

Denne lekre blusen fra Esprit:

Bukse fra H&M:

Gammel 24-07-12, 22:46   #525
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Ko Ko kjole og et skjerf.

Kjempefin kjole!!!
Hvor er den kjøpt?/hvorfra?

Edit: jeg fant den!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 25-07-12, 06:33   #526
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt shopping idag også.

Bobs sko

Og siden jeg fikk 50% på par nr 2, så ble det ett par blå også:

Genser fra Michael Kors

Topp fra Michael Kors:

+ 3 nye ekstremt gode BH'er Fikk fantastisk god hjelp, føltes litt intimt en stund, men jeg
kan faktisk ikke kjenne at jeg har på meg bh! Så jeg kjøpte i samme modell i 3 ulike farger. Hud, hvit og svart Incredible Demi Bra fra
Victoria Secret.

+ selskapsveske.

Sist redigert av Fløyel : 25-07-12 kl 06:49.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 26-07-12, 15:12   #527
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Woowh Nessie eh...90kg vil det si at du er rundt 190 høy også...Jeg er bare 1,81 og 90kg sitter ikke like pent på meg ass....Kan være en vag mulight for at du bør sjekke badevekta di. Jeg har så lyst på den kjolen foresten!

Gammel 26-07-12, 15:21   #528
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Woowh Nessie eh...90kg vil det si at du er rundt 190 høy også...Jeg er bare 1,81 og 90kg sitter ikke like pent på meg ass....Kan være en vag mulight for at du bør sjekke badevekta di. Jeg har så lyst på den kjolen foresten!

Nei, badevekta stemmer nok.
Lengden og. Jeg ser bare slankere ut fordi jeg er smal oventil, og dermed kler jeg kjoler bra. For da dekker jeg liksom til det store. Bukser ser jeg større ut i.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-07-12, 15:25   #529
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ah..heldiggris jeg er svææærh oventil og ser kolosal ut i alt . Venter på at minstemann skal bli ferdig med puppen, så er det rett til "klipp og lim mannen" og DA skal jeg shoppe kjoler da!

Gammel 28-07-12, 01:35   #530
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Endelig en farget bukse som passet uten å være åletrang, mintgrønn.

Gammel 28-07-12, 11:53   #531
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika: den danafaejakka var superfin! Hvor, pris og hvordan er den i størrelsen?

Jeg har kjøpt meg sølvbukse på Lindex.

Gammel 28-07-12, 12:10   #532
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Knallstillig sølvbukse.
H&M-katalogen lå og ventet da vi kom hjem fra ferie og der hadde de både gullbukse og sort skinnende bukse, så jeg.
Det er kjempekult men jeg er for feig til å gå med det. Synes jeg var knalltøff med å velge såpass ettersittende bukse - og også mintgrønn..

Gammel 28-07-12, 12:17   #533
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorte sko og topp gjør at det blir veldig safe, egentlig

Gammel 28-07-12, 17:17   #534
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 28-07-12, 17:45   #535
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Oooh, den prikkejakken vil jeg ha. Hva ga du for den?

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 28-07-12, 18:37   #536
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Oooh, den prikkejakken vil jeg ha. Hva ga du for den?

Jeg betalte 300,- for den, var 70% avslag på den på en jeansbutikk her. 50% på hele butikken, derav to nye jeans. Kjøpte også en Moods of Norway cardigan, men den finner jeg ikke på nett. Synes jeg gjorde gode kupp i dag!

Gammel 28-07-12, 18:55   #537
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Sandaler:

Nydelige!!

Gammel 28-07-12, 20:39   #538
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Joika: den danafaejakka var superfin! Hvor, pris og hvordan er den i størrelsen?

Kostet 12-13 00. Er normal i størrelsen. Kjøpte den i Aarhus.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-07-12, 00:38   #539
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Det er blitt to par Calou i sommer

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-07-12, 00:40   #540
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Norheim Granit stretch bukse, sitter knallfint på og er kjempegod

Og en Stormberg bukse

Har blitt litt Odd Molly, Sand og Cream også, men finner ikke bilder av de i farten

LiKa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.