Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-12, 14:17   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg er veldig glad vi fikk sitteplasser. (Område O, så var kjempeheldige)
Er en smule nervøs for kaoset det kommer til å bli ..

Hva gjør man ikke for de "små" ....

Lykke til med billettjakten til dere som ikke har fått billett. Vil at billettprisene på finn roer seg ned nærmere april. Det er jo solgt ca 42000 billetter tilsammen....

Samme område som vi fikk, rad 8. Men jeg tenkte at vi kanskje ikke var så heldige, at det er for nærme og dekkes av høytalere etc?
Maverick: sett opp scena slik at vi på o feltet ser bra!

Gammel 12-07-12, 14:35   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Samme område som vi fikk, rad 8. Men jeg tenkte at vi kanskje ikke var så heldige, at det er for nærme og dekkes av høytalere etc?

Noen ganger blir dette området nesten bak scenen. Har sett oppsettet på JB konserten, de skal ha ganske liten scene og dermed blir felt O blant de beste sitteplassene

Gammel 12-07-12, 14:35   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi har også fått på O og jeg tenkte det samme som deg, så det Maverick sier høres jo betryggende ut.
Snuppa skal få Oslotur + konsert i bursdagsgave, spent på om jeg klarer å holde på det helt til november!?

Jeg er ikke Bieber-fan akkurat, så jeg får nesten litt dårlig samvittighet med tanke på alle fjortisene som ligger hjemme og hulker nå, og så har jeg fått billett. Jeg får gjøre det beste ut av det, og jeg har da tross alt ni måneder å forberede meg på. En venninne av meg ble Belieber etter å ha sett filmen om ham, så jeg tenker jeg begynner der. Og høre litt på musikken hans kanskje.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 14:37   #4
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er definitivt ikke Bieberfan, men han har kommet seg, det skal han ha.
Det hadde forsåvidt vært velidig spennede å vært der for å se en slik produksjon, til tross for at man ikke er helt fan av litjkaren.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.