Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 23:06   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Åh herregud. Ja, da er det jammen ikke lett. Sånne folk går det jo bare ikke an å snakke med.

Du kan jo forresten si til svigerinnen din at røyking i svangerskapet heller ikke er skadelig, for jeg lever jo enda. Går det virkelig an å bruke slike argumenter idag? Huff.

Og hva ER det med menn og det å ikke kunne ta opp noe med sine foreldre? Min mann sliter også der, det er alltid JEG som må gå imot svigers, og jeg ender opp som den stygge ulven mens min mann er mammas engel som aldri sier imot. :raserianfall:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.