Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du vært hjemme på heltid om mulig økonomisk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 00:16   #11
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du vært hjemme på heltid om mulig øknomisk?

Bare for å nevne det så var ikke jeg hjemmeværende for å bake boller og holde huset strøkent altså. Jeg var hjemme for ungene jeg. Syns det var godt at de fikk våkne av seg selv, spise en god frolost uten stress... Var de småsyke, ja så var vi inne. Slapp å ha dårlig samvittighet for å være borte fra jobb eller sende småsyke unger i barnehage. Det var viktig for meg å ha tid til dem. Husarbeidet fikk de gjerne være med på, eller de lekte litt for seg selv om de heller ville det. Vi var masse ute, bare vi tre eller sammen med andre. Vi gikk mange turer til biblioteket og jeg leste masse for dem. Jeg kjente også mange som var hjemmeværende eller som jobbet redusert, så jeg traff andre voksne og ungene andre barn.

Klart dette ikke passer for alle, men det var i hvert fall riktig for meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.