Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Grader av moderering (spesielt i blogger)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 16:09   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men er moderatoriske hilsener så innmari alvorlige da? Jeg synes det blir helt feil dersom noen som ikke har tilgang til bloggen går inn og sier fra som privatperson. Og jeg synes at man bør ha frihet til å begå overtramp eller hente seg inn i tide, ikke bli hanket inn når man nærmer seg litt fordi man kunne komme til å begå et overtramp. Det blir som en politimann i sivil som stiller seg opp og har fartskontroll og hanker inn alle som nesten bryter fartsgrensen og gir dem en faderlig formaning.

Da synes jeg heller at man burde bli enige om at moderatoriske hilsener kommer i flere utgaver og at noen av dem kan være ganske milde. Jeg synes godt man kan si fra med moderatorisk hilsen at nå er det på tide å roe gemyttene litt, man trenger ikke å brøle at når er streken passert for 10 innlegg siden med en gang man uttaler seg.

Det er vel noe med det du sier her, at man burde kunne gi "milde" moderatoriske hilsener, og vi føler jo endel ganger at vi gjør det, nemlig å si med englestemme

♪Høi, englene mine? Englene! Ja hallo! ♫ Kan dere ikke roe ned bittelitt? Selv om det var så morsomt at jeg som privatperson tisset på meg, så er det ikke bra for forumet da vet dere. Kan vi bare la vær å gå videre i denne retningen? Tuddelu ♫

Men det som folk leser er

"Hva fan, kjærringer? Slutt med slarvinga! Forbudt! Forbudt! Slett! Gå og jogg."

Og så sier folk

Kvæk? Må vi slette? Hater dere oss?

Jeg kan bli manusforfatter i Hollywood jeg. Banna bein.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.