Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 21:22   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men du høre jo ikke etter, Dixie! Det ER IKKE så varmt i Hellas i mai! (Jeg hadde aldri dratt til Hellas i mai, ihvertfall ikke i begynnelsen.) Det begynner i juni! Og da er det varmt til september, minst. Hele middelhavsområdet er varmt, garantert, i juli! VArmt nok for deg også. Man sitter ikke med strikkejakker i juli rundt MIddelhavet. Jeg har vært mye rundt der og følger godt med på temperaturer. Et unntak er kanskej Spania, men det vet jeg ikke, for jeg har ikke vært der så mye, men jeg tror likevel ikke det blir kjølig der heller. På KAnariøyene, derimot, kan man regne med strikkejakkekvelder.

Jeg vet det. Jeg drar aldri mer i mai, jeg vet at det er varmere der i fellesen og rundt der altså. Så jeg hadde ikke hatt skrupler med å dra til samme sted igjen om det var i juli eller august altså. Men det ligger en sånn innebygget panikk i meg for å ikke få nok varme, det er nesten litt hemmende. Bare jeg kjenner litt kjølig vind så stivner jeg og tenker panisk "ånei ånei, nå blir det kaldt". Helt teit, men jeg må i hvert fall dra til et sted der det er stekende hett slik at vinden bare er en velsignelse.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.