Sv: Ruinert av begravelse?
Opprinnelig lagt inn av silje, her.
Dette synes jeg er helt idiotisk, hverken mer eller mindre. Hvordan i alle dager kan det være viktig å råtne ved siden av noen man kjenner ?
*forstårikkehvordanvissefamiliemedlemmertenker*
Men opphører avgiften da den dagen graven benyttes ? Eller er det en festeavgift gjenlevende familie må fortsette å betale på ut i evigheten...
Det har med følelser å gjøre. For pappa har det helt klart vært viktig. Da han valgte ut steinen til mamma valgte han samtidig sin egen. Det er et åpent rom på den steinen, der skal navnet hans også stå en dag. Jeg er glad for at de skal ligge sammen, selv om jeg håper det blir en stund til enda.
Jeg ønsker også å gravlegges sammen med mannen min, min store kjærlighet - ikke til døden skiller oss ad, men for bestandig.
Selvsagt så vet jeg også alle de fysiske greiene som skjer, og jeg og mannen min deler heller ikke livssyn - men for meg er det viktig likevel, og jeg tenker det må være fint for barna. Skulle jeg dø brått i dag så ønsker jeg ikke dobbeltgrav, da håper jeg at mannen min møter kjærligheten igjen - men blir vi gamle sammen så håper jeg at vi får lov til å ligge ved siden av hverandre under samme stein.
|