Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fortell meg om Apple TV

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 16:41   #20
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om apple tv

Apple tv.

Vi ser sjelden på vanleg tv, så for oss passar apple tv utmerka. Samboar har norsk iTunes- konto, men etter eg la inn amerikansk dns på apple tv fekk vi amerikansk iTunes. Han betaler framleis med sitt norske visa- kort.
Eg har registrert meg på unblock- us og netflix (tilsaman ca. 80 kr i mnd), og har eit uendeleg antall filmar og seriar tilgjengeleg. Dei seriane eg ikkje finn der, ligg som regel på iTunes til ca. 20 kr pr. episode.

No gjennstår det berre å lokka ungene til å sjå amerikanske barnefilmar uten tekst. Det har ikkje vært noko suksess foreløpig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.