|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med besteforeldre som ikke henger med i svingen?
Nei er ren merino ull dette og det tåler hun ikke. Henger seg fast i eksemet og gjør det ill rødt, blodig og stygt.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huff da |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Einsam
|
Ullundertøy i str 8 år? I hvilken farge? Jeg kan evnt kjøpe det av deg, så kan du kjøpe noe annet? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rosa med hjerter på
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kjenner at jeg er veldig enig med deg i denne tråden. Hadde mitt barn begynt å gråte pga. gaver på julaften, hadde vi tatt en ordentlig samtale om at gaver ikke er noen rettighet, og at det ikke er alle barn som får julegaver. Vi får beskjed om å skrive detaljert ønskeliste, og har ønsket oss ullklær i 86/90, og har fått mye i 98. Ungen skjønner ikke noe av det ennå, men det er jo litt arbeid for oss å måtte dra rundt i romjula for å få byttet, men å si det er kjipt, kunne ikke falt meg inn.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|