Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.
Oi. Limpistolavhengighet. Har noen skrevet bok om det ennå? :øynerkarrieremulighet:
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.
Pøh! noen har vel ikke tid til det nå. Hun skal jo bygge ferdig en julekalender. 
Avhengig jeg? Tull. Jeg klarer fint å legge vekk limpistolen hvis jeg vil. Men akkurat nå trenger jeg den til å lime penklær på ungene, dress på mannen, pynt på juletreet, skinke på bananene, sprø svor på ribba og fanden på veggen. :travel:
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Jeg har kjøpt meg limpistol. Det oppstod et akutt behov under lesing av denne tråden, og i dag klarte jeg ikke å vente lengre. Så nå ligger den på stuebordet og venter på morgendagen, da skal vi fikse masse. 
Gratulerer!
Og selvfølgelig skal både noen og alle andre kjøpe Redd barnas julekalender neste år. Ingen har vondt av litt vann over hodet, og noen tåler det godt. Det vi ikke har rukket til nå - det ble visst 12 luker - tar vi i romjulen. Eller påsken.
Takk til Shane og Redd barna!
God jul ønskes alle av noen, Pøntehubroen, Mixit, Storm, Hr Godteskuff og alle andre med interesse for limpistol.