Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-11, 02:09   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Jeg har kjøpt meg limpistol. Det oppstod et akutt behov under lesing av denne tråden, og i dag klarte jeg ikke å vente lengre. Så nå ligger den på stuebordet og venter på morgendagen, da skal vi fikse masse.

Gammel 24-12-11, 11:22   #2
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt ingen eller noen som er helt ferdig? Dårlig gjort ovenfor oss følgere.

Skjønner at vi må støtte Redd Barna til neste år her i huset. Og jeg er overbevist om at vi kommer til å være helt ajour hver dag

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 12:56   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Oi. Limpistolavhengighet. Har noen skrevet bok om det ennå? :øynerkarrieremulighet:

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Pøh! noen har vel ikke tid til det nå. Hun skal jo bygge ferdig en julekalender.

Avhengig jeg? Tull. Jeg klarer fint å legge vekk limpistolen hvis jeg vil. Men akkurat nå trenger jeg den til å lime penklær på ungene, dress på mannen, pynt på juletreet, skinke på bananene, sprø svor på ribba og fanden på veggen. :travel:

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har kjøpt meg limpistol. Det oppstod et akutt behov under lesing av denne tråden, og i dag klarte jeg ikke å vente lengre. Så nå ligger den på stuebordet og venter på morgendagen, da skal vi fikse masse.

Gratulerer!

Og selvfølgelig skal både noen og alle andre kjøpe Redd barnas julekalender neste år. Ingen har vondt av litt vann over hodet, og noen tåler det godt. Det vi ikke har rukket til nå - det ble visst 12 luker - tar vi i romjulen. Eller påsken.

Takk til Shane og Redd barna!

God jul ønskes alle av noen, Pøntehubroen, Mixit, Storm, Hr Godteskuff og alle andre med interesse for limpistol.

Emneord
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.