Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-11, 08:35   #861
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Gammel 20-12-11, 11:13   #862
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg har endel bekjentskap fra USA på FB, og i motsetning til meg, er de en smule åndelige av seg, hele bulkegjengen. Det florerer av meldinger som dette:

The smile on my face doesn't mean my life is perfect. It means I appreciate what I have and am blessed with what God has given me

Gammel 20-12-11, 23:58   #863
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

Så har man hørt det også..!! Muslimer som blir stødt over julesalmer og juleavslutninger i skolene!!!! Så synd!! Har kun en kommentar.. DERE HAR VALGT FEIL LAND !! Vi er Norske og vi er stolte av det. ... OG HER FEIRER VI JUL !!!! Synes at alle som er enige skal kopiere og dele. Tenk hvis våre barn ikke får synge julesanger fordi Muhammed sier de ikke får det. Det må ikke skje....

Gammel 21-12-11, 00:04   #864
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"Stødt". :rolf:
"Døh, kan du slutte å synge om rudolf og legge vekk den morteren, jeg blir helt stødt her jeg sitter."

Gammel 21-12-11, 00:30   #865
Barbarella

Barbarella sin avatar

Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Stødt". :rolf:
"Døh, kan du slutte å synge om rudolf og legge vekk den morteren, jeg blir helt stødt her jeg sitter."

Jeg måtte bare kommentere, så jeg blir vel en Facebook-venn fattigere med det aller første. Så trist.

"Jeg har aldri hørt om muslimer som blir malt kanel eller kardemomme av å høre julesalmer, så jeg tror ikke noe på at dette stemmer. Hvis du kjenner til muslimer som blir til malt krydder av at det er juleavslutninger i skolene, så må du gjerne korrigere meg. Hvis du mener støtt, så kjenner jeg ikke til muslimer som blir det heller. Derimot kjenner jeg til en skole i Drammen hvor de droppet nisseluer av hensyn til norske barn som tilhører Jehovas Vitner. Det var kanskje det du tenkte på?"

Gammel 21-12-11, 00:35   #866
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk du svar?

Gammel 21-12-11, 00:36   #867
Barbarella

Barbarella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fikk du svar?

Nei, men jeg fikk umiddelbart 4 likes fra folk jeg ikke aner hvem er.

Gammel 21-12-11, 00:38   #868
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg måtte bare kommentere, så jeg blir vel en Facebook-venn fattigere med det aller første. Så trist.

Det fenomenet der er så herlig! Tenk om det kunne fungert sånn i RL også!

Eg likte ikkje/er uenig i/vart provosert av det du sa. Slett.

Gammel 21-12-11, 01:31   #869
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt en liten opprydding i slike. Og jeg savner dem virkelig ikke.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 08:51   #870
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

ikke bland personligheten min og oppførselen min! Personligheten min er meg, oppførselen min kommer ann på DEG!!!!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 14:05   #871
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jada....

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 14:08   #872
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Dagbladet; din leverandør av håpløse førstesider.

Gammel 21-12-11, 16:44   #873
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg simpelthen elsker de forsidene der!

Gammel 21-12-11, 21:44   #874
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Nu har vi vaska golvet (støvsuge) og vi har børi ved (alt før tungt) og vi har hengt opp fugelband (ja, særlig) og vi har pynta tre (kor i svarten e julepynten?)
nu sett vi oss å kvile (ser på tv) og puste på ei stund (røyke)
imens je rugge vogga (heite playstation) så bror din får en blund (ved midnatt)

Dra krakken bortått glasset (PC-en) så sett vi oss å ser (surfe)
... ... å prøv å finne leia der julestjerna er (google da det)
den blankeste av alle (naboens zenon utelys) hu e så klar å stor (irriterannes kraftig)
du ser a over taket der a jordmormatja bor (etter 6 år fikk æ nu endelig vite navnet tel nabo kjærringa)

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 22:07   #875
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Nu har vi vaska golvet (støvsuge) og vi har børi ved (alt før tungt) og vi har hengt opp fugelband (ja, særlig) og vi har pynta tre (kor i svarten e julepynten?)

den blankeste av alle (naboens zenon utelys) hu e så klar å stor (irriterannes kraftig)
du ser a over taket der a jordmormatja bor (etter 6 år fikk æ nu endelig vite navnet tel nabo kjærringa)

Den må jeg låne, veldig bra beskrivelse av førjulstria her i huset.

Gammel 21-12-11, 22:37   #876
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Den må jeg låne, veldig bra beskrivelse av førjulstria her i huset.

Ja, ikke sant

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 22:57   #877
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JULEEVANGELIET FOR FJORTISER:

«Det skjedde i de dager at det gikk ut en befaling fra keiser Augustus om at hele verden skulle joine en gruppe: «Vi som vil skrives inn i manntall». Dette skjedde mens Kvirinius var helt sjef i Syria, og gruppa fikk drøyt mange likes.

Josef traska fra byen Nasaret i Galilea, opp til Judea, til Davids by Betlehem, for å signe manntallet sammen med Maria, dama ...han............s, som hadde boller i ommen. Og mens de var der, hevet bollene, for å si det sånn, og Maria leverte varene. Hu pakka kiden inn i noe tøy, og la'n i ei krybbe, for det var ikke plass til dem i herberget.

Det var noen gjetere som var ute i natta og passa på sheepsa sine. Med ett var Herrens engler F2F, og Herrens diggbarhet lyste. Gjeterne bare: «OMG!», og engelen bare: «Slapp av, gutta! Jeg kommer med en tweet om glede, en glede for hele folket: #Frelser #Kristus #jomfrufødsel :-) :-) :-) … og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne en kid som er innpakka i noe tøy og ligger i ei krybbe.»

Så kom engelens followers, en himmelsk hærskare, som ga masse kudos til Gud og retweeta: #Frelser #Kristus, og #ffnor Gud og fred på Jorden blant mennesker som har Guds velbehag»

Da englene hadde tatt kvelden, sa gjeterne til hverandre: «La oss stikke inn til Betlehem for å kolla läget.» Og der fant de Maria og Josef og den lille kiden som læxan i krybba. Da oppretta de en ny gruppe: «Vi som har sett Jesus Kristus, Guds sønn». Folk bare: «Saklig, LOL». Gruppa fikk ikke så mange likes, for å si det sånn, men det var bare i starten, for seinere i livet fikk Jesus sinnssykt mange followers.

Og Maria bare: «#DenFølelsen»
Og gjeterne bare: «Helt konge!!!»

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-12-11, 00:28   #878
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 22-12-11, 00:43   #879
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Gammel 22-12-11, 11:10   #880
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

"Jeg har aldri hørt om muslimer som blir malt kanel eller kardemomme av å høre julesalmer, så jeg tror ikke noe på at dette stemmer. Hvis du kjenner til muslimer som blir til malt krydder av at det er juleavslutninger i skolene, så må du gjerne korrigere meg. Hvis du mener støtt, så kjenner jeg ikke til muslimer som blir det heller. Derimot kjenner jeg til en skole i Drammen hvor de droppet nisseluer av hensyn til norske barn som tilhører Jehovas Vitner. Det var kanskje det du tenkte på?"

Du tildeles dagens først mozartkule.
Kjempegodt svar!

Kreps-77 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.