|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?En venninne av meg skrev en melding til meg som omhandlet hennes svigermor, mannen hennes og deres sexliv. Hun sendte meldingen til svigermoren...
![]() |
#43 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe, det minner meg plutselig om en melding jeg selv sendte feil en gang i mine unge år. Jeg skulle skrive til en venninne: "Ups, Terje vet". Med navnet Terje i tankene da jeg skulle finne nr til min venninne så ble det heller til at det var Terje som endte med å få meldinga, det gikk på en måte av seg selv at jeg trykte frem hans nr i en fei og trykte send. Det tok vel kun et knapt minutt før jeg fikk svar: "Men Terje tar det ikke så tungt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Jeg fikk en feilsendt melding for to mnd siden. Det var tydeligvis en gutt på 14-15 år. Jeg svarte høflig tilbake at han hadde nok sendt meldingen feil. Etter endel meldinger endte med at han sendte bilde av seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Nei, ikke fått, men inviterte nylig en helt fremmed med i 5a sin foreldre-julegruppe. Skjønner godt h*n ble litt lei etter x-antall meldinger om tid og sted og kaffe og kaker og sånn, og fikk en relativt kort beskjed om at jeg sendte til feil person...
![]() |
#46 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Nei, men jeg fikk en mange telefoner fra folk som ville låne båten. Jeg har aldri hatt båt. Det viste seg at et fiskeblad hadde oppgitt feil nr, nemlig mitt. Det ble heldigvis rettet opp i neste nr
![]() |
#47 |
En anelse distre
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Seriøst, i dag kom sms nr 5 fra nok et nytt nr. Tror seriøst noen må drive ap med meg. Dette begynte kort tid etter jeg la ut annonse på Finn.no, begynner å føle at det har en sammenheng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Jeg har sendt feil en gang som jeg vet om. Jeg snakket i telefonen med en venninne og vi snakket om en fyr jeg var rimelig betatt av, men vår lille fling var over. Jeg hadde møtt en ny mann, men hadde ikke helt glemt han forrige og drev å la ut til venninen min. Jeg skulle vel på café med denne nye daten, men pga telefonamtalen ble jeg forsinket og skulle sende sms til fyren. Men jeg sendte feil. Jeg sendte altså til den forrige flammen som jeg ikke var helt over.
![]() |
#49 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Jo, og i sommer fikk jeg to bursdagsgratulasjoner fra en venninne. Jeg hadde ikke bursdag.
![]() |
#50 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Jeg har fått en del meldinger tidligere i år fra noen på sørlandet om leverte jordprøver (levert på mitt kontor til og med). Tror jordprøvemottakeren har rettet nummeret sitt nå, for det har vært stille lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Til tider hjulbeint
|
Jeg har veldig dårlig erfaring med å legge ut nummeret mitt på finn.no. Måtte bytte til slutt, fikk bilder av kjønnsorganer og en rekke sms som kunne virke feilsendte, men som jeg etterhvert forstod var tull selv om det var forskjellige nummer. Ingen av numrene lot seg spore på gulesider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å fy flate! Han har jeg også fått sms fra! Drev på en hel kveld, fordi jeg var dum og svarte vennlig tilbake at det var feil nummer. Samme ordlyden også! Det var vel i juli, tror jeg. Og jeg hadde annonse ute på finn på det tidspunktet, har ikke tenkt på sammenhengen..
![]() |
#53 |
En anelse distre
Kun den siste sms'en kunne søkes opp, de andre var det ikke registrert noe navn på. Jeg har slettet mobilnrummeret mitt nå, kun e-mail adresse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
En anelse distre
Blir nok en gang overasket, seriøst? Også 3 stk bare her inne som har mottatt samme sms? Da kan man begynne å lure på hva slags person dette er snakk om, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Fikk en senest i dag.
![]() |
![]() |
#56 |
En anelse distre
Svar tusen takk tilbake og be vedkommende på heldundrende fest til helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Da må jeg fortelle om de to som møttes på grunn av feilsendt sms. Der hun inviterte til å bli med på kickboksing, og han som takket høflig nei. Men der de etter noen sms fant ut at dette var jo hyggelig, og etter noen mnds sms møttes og alt klaffet, og de begge var enige om at de hadde kommet hjem
![]() |
#58 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?Jeg fikk en dag en melding som lød omtrent sånn:
![]() |
#59 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg er mest nysgjerrig på hva det var Terje visste og som han ikke tok så tungt?
![]() |
#60 |
En anelse distre
Ha ha, nei det er en annen sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|