Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mottar du ofte feilsendte sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 11:49   #41
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Åh, nå kom jeg på en fra for lenge siden. Drev og rota med en fyr, og hadde hatt han på besøk. Sendte sms til venninna mi: "Har kjørt idioten hjem".
Plutselig ringte telefonen. "Hei, det er idioten som ringer".

Uff, den var dum.

Jeg har en kompis som hadde vært på date med en dame. Hun var visstnok ikke var så heit allikevel og han skrev en sms som beskrev ganske inngående hvor lite spennende daten var. Den skulle han sende til meg, men sendte til daten.
Jeg har ikke fått så mange feilsendte sms, fikk fra en eks som "sendte feil "..

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:53   #42
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

En venninne av meg skrev en melding til meg som omhandlet hennes svigermor, mannen hennes og deres sexliv. Hun sendte meldingen til svigermoren...

Tror ikke forholdet deres ble stort bedre etter den hendelsen

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:09   #43
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Åh, nå kom jeg på en fra for lenge siden. Drev og rota med en fyr, og hadde hatt han på besøk. Sendte sms til venninna mi: "Har kjørt idioten hjem".
Plutselig ringte telefonen. "Hei, det er idioten som ringer".

Uff, den var dum.

Hehe, det minner meg plutselig om en melding jeg selv sendte feil en gang i mine unge år. Jeg skulle skrive til en venninne: "Ups, Terje vet". Med navnet Terje i tankene da jeg skulle finne nr til min venninne så ble det heller til at det var Terje som endte med å få meldinga, det gikk på en måte av seg selv at jeg trykte frem hans nr i en fei og trykte send. Det tok vel kun et knapt minutt før jeg fikk svar: "Men Terje tar det ikke så tungt". det må være den absolutt flaueste meldinga jeg har sendt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:22   #44
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk en feilsendt melding for to mnd siden. Det var tydeligvis en gutt på 14-15 år. Jeg svarte høflig tilbake at han hadde nok sendt meldingen feil. Etter endel meldinger endte med at han sendte bilde av seg selv. Jeg måtte i klartekst fortelle at jeg var en gift tobarnsmor som like gjerne kunne vært moren hans. Det var vist ingen hindring.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:11   #45
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke fått, men inviterte nylig en helt fremmed med i 5a sin foreldre-julegruppe. Skjønner godt h*n ble litt lei etter x-antall meldinger om tid og sted og kaffe og kaker og sånn, og fikk en relativt kort beskjed om at jeg sendte til feil person...

Gammel 09-12-11, 22:58   #46
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, men jeg fikk en mange telefoner fra folk som ville låne båten. Jeg har aldri hatt båt. Det viste seg at et fiskeblad hadde oppgitt feil nr, nemlig mitt. Det ble heldigvis rettet opp i neste nr

Gammel 12-12-11, 21:35   #47
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Seriøst, i dag kom sms nr 5 fra nok et nytt nr. Tror seriøst noen må drive ap med meg. Dette begynte kort tid etter jeg la ut annonse på Finn.no, begynner å føle at det har en sammenheng.

Gammel 12-12-11, 21:52   #48
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sendt feil en gang som jeg vet om. Jeg snakket i telefonen med en venninne og vi snakket om en fyr jeg var rimelig betatt av, men vår lille fling var over. Jeg hadde møtt en ny mann, men hadde ikke helt glemt han forrige og drev å la ut til venninen min. Jeg skulle vel på café med denne nye daten, men pga telefonamtalen ble jeg forsinket og skulle sende sms til fyren. Men jeg sendte feil. Jeg sendte altså til den forrige flammen som jeg ikke var helt over. Jeg snakket jo om ham, så hjernen koblet ikke helt på.

Jeg fikk svar da, "gni det inn" eller noe lignende. Jaja, det stakk vel ikke så dypt da for han ville ikke ha meg likevel.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:53   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, og i sommer fikk jeg to bursdagsgratulasjoner fra en venninne. Jeg hadde ikke bursdag. HUn klarte altså å feilsende samme melding to ganger. Han skylder på kraftig ammetåke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:11   #50
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått en del meldinger tidligere i år fra noen på sørlandet om leverte jordprøver (levert på mitt kontor til og med). Tror jordprøvemottakeren har rettet nummeret sitt nå, for det har vært stille lenge.

Selv har jeg for noen år siden kalt inn en pensjonist fra Hamar til elevrådsmøtene på skolen jeg jobber. Etter å ha blitt kalt inn i ett år var hun sikkert lei, for da ringte hun iallefall og ville fjernes fra innkallingslista.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:31   #51
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Seriøst, i dag kom sms nr 5 fra nok et nytt nr. Tror seriøst noen må drive ap med meg. Dette begynte kort tid etter jeg la ut annonse på Finn.no, begynner å føle at det har en sammenheng.

Jeg har veldig dårlig erfaring med å legge ut nummeret mitt på finn.no. Måtte bytte til slutt, fikk bilder av kjønnsorganer og en rekke sms som kunne virke feilsendte, men som jeg etterhvert forstod var tull selv om det var forskjellige nummer. Ingen av numrene lot seg spore på gulesider.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 11:05   #52
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Han der har jeg også fått sms fra! Nøyaktig lik! Og høflig som jeg var så svarte jeg at det var helt greit osv. Han fortsatte å skrive mld til meg og jeg ble temmelig drittlei. Jeg sa jeg var gift og hadde barn (han var HELT klart på flørter'n). Det tok en ukes tid, men så ble det stille.

Som sagt så startet det med NØYAKTIG samme sms!!

Å fy flate! Han har jeg også fått sms fra! Drev på en hel kveld, fordi jeg var dum og svarte vennlig tilbake at det var feil nummer. Samme ordlyden også! Det var vel i juli, tror jeg. Og jeg hadde annonse ute på finn på det tidspunktet, har ikke tenkt på sammenhengen..

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 20:05   #53
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg har veldig dårlig erfaring med å legge ut nummeret mitt på finn.no. Måtte bytte til slutt, fikk bilder av kjønnsorganer og en rekke sms som kunne virke feilsendte, men som jeg etterhvert forstod var tull selv om det var forskjellige nummer. Ingen av numrene lot seg spore på gulesider.

Kun den siste sms'en kunne søkes opp, de andre var det ikke registrert noe navn på. Jeg har slettet mobilnrummeret mitt nå, kun e-mail adresse. Det startet jo bare få timer etter jeg la ut annonsa, så det virker å være en sammenheng. *ekle, ekle folk*

Gammel 13-12-11, 20:06   #54
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Å fy flate! Han har jeg også fått sms fra! Drev på en hel kveld, fordi jeg var dum og svarte vennlig tilbake at det var feil nummer. Samme ordlyden også! Det var vel i juli, tror jeg. Og jeg hadde annonse ute på finn på det tidspunktet, har ikke tenkt på sammenhengen..

Blir nok en gang overasket, seriøst? Også 3 stk bare her inne som har mottatt samme sms? Da kan man begynne å lure på hva slags person dette er snakk om, altså.

Gammel 13-12-11, 20:46   #55
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Fikk en senest i dag.
hyggelig hilsen som gratulerte med så mye med 40 års dagen, og at jeg måtte ha en fantastisk dag.
hilsen ei som har bursdag i april, og er laaaaangt unna(tror jeg selv i alle fall ) 40

Gammel 13-12-11, 21:13   #56
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Fikk en senest i dag.
hyggelig hilsen som gratulerte med så mye med 40 års dagen, og at jeg måtte ha en fantastisk dag.
hilsen ei som har bursdag i april, og er laaaaangt unna(tror jeg selv i alle fall ) 40

Svar tusen takk tilbake og be vedkommende på heldundrende fest til helga.

Jeg glemte forresten å skrive at jeg i går sendte sms tilbake til den personen som sendte feil i går. Der sto det: "Hei, ka du gjør"? Jeg skrev tilbake at jeg nok trodde vedkommende hadde lite interesse av hva jeg hold på med, men om h*n kunne fortelle meg om h*n hadde funnet frem nr fra navnelista si, men at den likevel hadde blitt sendt feil, eller om h*n rett og slett hadde tastet inn feil nr, med hilsen en som var ganske så lei av å få feilsendte (?) sms. Fikk inne noe svar på den.

Gammel 14-12-11, 09:11   #57
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Da må jeg fortelle om de to som møttes på grunn av feilsendt sms. Der hun inviterte til å bli med på kickboksing, og han som takket høflig nei. Men der de etter noen sms fant ut at dette var jo hyggelig, og etter noen mnds sms møttes og alt klaffet, og de begge var enige om at de hadde kommet hjem .

Gammel 14-12-11, 09:14   #58
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk en dag en melding som lød omtrent sånn:
"Halais! (burde ant ugler i mosen allerede der..)
Hvilken dag passer det best for deg å bruke leiebil i neste uke?"

Jeg har jo min egen bil, tenkte jeg.
Det viste seg via en lang og intrikat historie at meldingen var fra kjæresten til svogeren min.

Gammel 14-12-11, 09:17   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hehe, det minner meg plutselig om en melding jeg selv sendte feil en gang i mine unge år. Jeg skulle skrive til en venninne: "Ups, Terje vet".

Jeg er mest nysgjerrig på hva det var Terje visste og som han ikke tok så tungt?

Gammel 14-12-11, 19:03   #60
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er mest nysgjerrig på hva det var Terje visste og som han ikke tok så tungt?

Ha ha, nei det er en annen sak. :En anelse skamfull over de yngre dager:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.