Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mottar du ofte feilsendte sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 21:35   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?

Seriøst, i dag kom sms nr 5 fra nok et nytt nr. Tror seriøst noen må drive ap med meg. Dette begynte kort tid etter jeg la ut annonse på Finn.no, begynner å føle at det har en sammenheng.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:31   #2
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Seriøst, i dag kom sms nr 5 fra nok et nytt nr. Tror seriøst noen må drive ap med meg. Dette begynte kort tid etter jeg la ut annonse på Finn.no, begynner å føle at det har en sammenheng.

Jeg har veldig dårlig erfaring med å legge ut nummeret mitt på finn.no. Måtte bytte til slutt, fikk bilder av kjønnsorganer og en rekke sms som kunne virke feilsendte, men som jeg etterhvert forstod var tull selv om det var forskjellige nummer. Ingen av numrene lot seg spore på gulesider.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 20:05   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg har veldig dårlig erfaring med å legge ut nummeret mitt på finn.no. Måtte bytte til slutt, fikk bilder av kjønnsorganer og en rekke sms som kunne virke feilsendte, men som jeg etterhvert forstod var tull selv om det var forskjellige nummer. Ingen av numrene lot seg spore på gulesider.

Kun den siste sms'en kunne søkes opp, de andre var det ikke registrert noe navn på. Jeg har slettet mobilnrummeret mitt nå, kun e-mail adresse. Det startet jo bare få timer etter jeg la ut annonsa, så det virker å være en sammenheng. *ekle, ekle folk*

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.