|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?...YESTERDAYS LAZY SAVES TODAYS CRAZY!!! |
|
|
|
|
|
#162 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?
Skal vi lage oss en egen julesinketråd? De fleste i denne tråden bare later som.
|
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Kjøpt legokalender til 99,-
|
|
|
|
#164 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg skal lage pakkekalender til begge ungene, og kommer nok til å bruke en del mer enn 99 kroner. Har gode minner fra da jeg og søstra mi fikk pakkekalendere da vi var små, og har lyst til å gi ungene mine noe av det samme. Det er ikke snakk om de største og mest fancy presangene, men for eksempel leikemat, fargeblyanter og litt julepynt. Utgiften blir helt overkommelig, og jeg synes det er veldig hyggelig å ordne det.
|
|
|
#165 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har kjøpt poser til julekalendergavene på Nille. Det betyr at jeg kan legge meg 0100 den 1. desember istedenfor kl 0200. Jeg slipper å bruke så mye tid på å pakke inn i siste liten.
|
|
|
#166 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har kjøpt Star Wars lego-kalendere. Flink har jeg vært. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg tror egentlig jeg også er julesjuske, ikke sinke. Eller kanskje effektiv julelivsnyter?
|
|
|
#170 |
|
Eklektisk
|
Jeg har funnet ut at jeg skal bruke et skap i bokhyllen som julekalender, og legge inn dagens fangst kvelden før. Da slipper jeg å pakke inn, og trenger heller ikke å være klar med alle gavene. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
This is normal!
|
Du kan får være med her hvis du vil:
|
|
|
|
#172 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Fikk brosjyre fra Europris i dag, legokalender til 149. Så ut som 2011- kalenderen. Ikke at julesinker bryr seg |
|
|
|
|
|
#174 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Aldri skjønt de vaskegreiene før jul og sånt. Støvsuging er greit. Den store rengjøringen passer etter jul. Da er det rusk og rask og barnåler over alt, og solen begynner å skinne inn.
|
|
|
|
#175 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har kjøpt 4 sjokoladekalendere til 11,90 pr stk på Kiwi, og tilbudt ungene 200 kr hver istedet for andre kalendergreier. Jeg regner egentlig med at 3 av 4 slår til på pengene. Bare de 2 eldste kommer til å inkassere (3ern er ikke opptatt av penger og glemmer det helt sikkert) og da kommer ikke minstemann til å skjønne at han går glipp av noe.
|
|
|
#177 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Ikke stressa.
|
|
|
#178 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jula er reddet. Har kjøpt sjokoladekalender til jenta på Rema. 9,50
|
|
|
#180 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Det er fantastisk å rydde/vaske ETTER jul.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|