Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveideer til voksne menn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 14:23   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveideer til voksne menn

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går ikke an å ikke like Star Wars, altså!

Til og med Knøtteliten har full kontroll på hvem R2D2 er ...

Jeg ble rett og slett sjokkert når jeg fant ut at mannen ikke hadde sett en eneste Star Wars film. Og han nekter å ha Star Wars weekend. Heldigvis er gutta mine like opptatt av det som meg. Og med tre Star Wars fan i huset har han jo måttet se på en og annen film. Men han vet garantert ikke forskjellen på R2D2 og C3PO. Det går jo ikke ann.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.