Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 17:08   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnen tilbake til kjøkkenbenken!

Jeg tenker at det er forskjell på diskusjonen om hva tidlig barnehage (som jeg er skeptisk til) og tidsklemma med to fulltidsarbeidende foreldre (andelen barn og unge med psykiske problemer, dårlig konsentrasjon og stresslidelser øker jo) gjør med barna våre og diskusjoner om hvorvidt kvinnen må tilbake til kjøkkenbenken eller ikke.

Jeg synes med andre ord det kan være på tide med en analyse av konsekvensene av kjønnskampen, men hvis resultatet av den blir at noen innfinne seg ved kjøkkenbenken igjen, synes jeg absolutt ikke det bør være kvinnen.

Og selvsagt er det helt uinteressant hva Trude Mostue eller andre i hennes situasjon måtte mene om saken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.