|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Så vidt jeg husker hadde han jevnlig kontakt med faren sin frem til tenåra. Jeg vil ikke spekulere så veldig i hva som har ligget bak bekymringsmeldingene og hvem av foreldrene som er "årsaken", men det er virkelig spesielt av en forelder å la seg intervjue etter en slik sak og komme med slike uttalelser om eget barn.
|
|
|
#2 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt enig i at det er svært spesielt å komme med slike uttalelser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Det kan jo hende at han syns han har hatt en grei oppvekst da. Jeg vokste opp med mange barn fra ganske kjipe familier, men som mener selv at de har hatt en grei oppvekst, og at det var barnevernet som prøvde å ta dem vekk som var den store stygge ulven.
Ja, det gjorde han sikkert, og avisene burde kanskje ha skånet han fra ham selv. Jeg syns allikevel det er spesielt å si noe sånt offentlig om barnet sitt, uansett hva det barnet har gjort. Han sa vel også noe om at det var han som brøt kontakten med sønnen i tenåra også, så han har vel kanskje ikke akkurat vært særlig knyttet til ham.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|