|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#561 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
|
|
|
#562 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Den var det.
|
|
#563 |
|
Like blid
Denne synes visst mange av mine venner det er flott å ha i dag. |
|
|
|
|
#564 |
|
Like blid
Og denne har en del av ungdommen i kveld. |
|
|
|
|
#565 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2"If I was Steve Jobs I would engrave on my tombstone: iDied." |
|
|
|
|
#566 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Det er jammen meg noe av det verste jeg har sett på FB noensinne. Hva går det av folk? |
|
|
|
|
#567 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Hoho, nå kommer vi nok til å droppe som fluer!
|
|
#569 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Ronny og Kalle var øltørste, men hadde bare en skarve 50-lapp å dele på. - Vent, jeg har en ide, sa Ronny og løp inn på butikken og kjøpte ei stor pølse. - Er du ikke klok! Nå har vi ingen penger i det hele tatt, sa Kalle. - Slapp av, bare bli med meg, sa Ronny. De gikk inn på en pub og Ronny bestilte to halvlitere og to whisky. - Har du blitt helt gæren? Skjønner du ikke hvilken knipe du setter oss i..? Vi har jo ikke et rødt øre på oss! sa Kalle. - Ta det rolig. Jeg har en plan. Skål! sa Ronny med et stort smil. Da de to karene hadde vært på puben ei stund og drukket opp alt, så sa Ronny: - OK, nå stikker jeg pølsa gjennom glidelåsen, du går ned på kne og tar den i munnen. Bartenderen så hva de holdt på med, ble rasende og kastet dem på hodet ut av puben. Ronny og Kalle gikk fra pub til pub og ble fullere og fullere og slapp unna regninga hver gang med sin geniale plan. Da de kom til den tiende puben sa Kalle: - Nå orker jeg ikke å gjøre dette her mer. Jeg er dritings og knærne mine tar knekken på meg! Da svarte Ronny: - Hvordan tror du jeg kjenner meg da? Jeg mistet pølsa på den tredje puben!!
|
|
#571 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Stilig!
|
|
#572 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Er det ikke en 2 år gammel tråd her inne med de bildene? Jeg har ihvertfall laget sånn pasta for lenge lenge siden etter tips herfra. |
|
|
|
|
#573 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Den unge sønnen spør sin far: ”Pappa, hvordan kom jeg egentlig til verden?” Faren svarer: ”Min kjære sønn, det er vel på tide at jeg forteller hvordan det gikk til.” Hør nøye etter nå; Pappa traff Mamma i ett ”Chat-room”. Senere møttes vi på ”Cyber-Kafé” og på toalettet ville mamma gjøre ett par ”downloads” fra pappas ”joystick”. Da pappa var ferdig å ”uploade” oppdaget vi plutselig att vi ikke ha...dde satt opp noen ”brannmur”. Det var da for sent å trykke på ”Cancel” eller ”Escape” og meldingen ”Er du sikker på at du vil laste ned” hadde vi haket bort i ”Innstillingene for brukerkontroll”. Mammas ”virusskanner” hadde ikke blitt oppdatert på lenge, så den kjente ikke igjen pappas ”Blaster-virus”. Så vi trykte på ”Enter” og mamma fikk meldingen ”Beregnet nedlastningstid 9 måneder!” Slik forteller man ”det” for dagens barn, blomster og bier er helt UT!
|
|
#579 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
![]() |
| Trådverktøy | |