Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er dere fornøyd med valget?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 18:27   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fornøyd med valget?

Jeg vil flytte dit du bor, Floksa! Fine tallene.

Jeg er ikke fornøyd, nei. Som medlem av SV er det vanskelig å være det i dag. Jeg er derimot veldig fornøyd med at FrP har gått så mye tilbake!

Gammel 13-09-11, 18:59   #62
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg hadde stemt på vinneren i kommunevalget.
Synes også det var flott at Venstre fikk fremgang, og Frp en real nedgang.
Men lavdeltagelsen i år var skuffende lav.

Gammel 13-09-11, 19:17   #63
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Flertall alene!

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:19   #64
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde et stort håp om at dette skulle bli Kystpensjonistene sitt valg. Men nei.

Gammel 13-09-11, 19:23   #65
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Vi beholder heldigvis AP i ordførerstolen, Frp gikk tilbake, men Høyre gikk fram. SV og Rødt gikk tilbake, og det er synd. Men bevares, greit nok. Og på lokalt nivå spiller ikke partiene mye heller. Da er det viktigere at partiene lengst til venstre styrkes ved stortingsvalget om to år.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 19:33   #66
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Joda, vi er ikke helt som resten av landet vi da

Ikke kommunen min heller 4 nye år med Espelund som ordfører.

Her fikk FRP 36% av stemmene.

Gammel 13-09-11, 19:40   #67
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig fornøyd med at SV blir mindre.
Og fremdeles høyrestyrt kommune her jeg bor, kan ikke være misfornøyd da.

Gammel 13-09-11, 20:01   #68
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, her: http://www.valg.oslo.kommune.no/resultater/

Jeg får bare beskjed om at linken ikke fungerer. Og på valg.no får jeg kun opp de ulike kretsene, ikke bydelen samlet. Er ikke det litt rart?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:11   #69
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt fornøyd. Alternativet er nok ikke bedre for byen.

Har ei venninne i Hadsel som er flau over å være derfra nå, FRP fikk 35,4%, opp 18,3% fra sist valg. Ellers godt fornøyd med FRPs tilbakegang.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 20:27   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg hadde håpet på ny rød byrådsleder. Men nå håper jeg på en koallisjon mellom Høyre, Ventre og Krf. Det synes jeg heller ikke er så verst.

Dog klarer jeg å glede meg over at Frp gikk så pass mye ned. Måtte det bare fortsette.

Gammel 13-09-11, 21:39   #71
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Frp er fortsatt med.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:06   #72
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Her venter vi fortsatt. Krf som avgjør om det blir blått eller rødt. :gahh:

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:53   #73
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veldig fornøyd.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:54   #74
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:56   #75
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Absolutt !

Fersk vara til bystyret

Gammel 13-09-11, 22:58   #76
Shaggwell
Fullverdig medlem

Shaggwell sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Shaggwell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nøgd!

Shaggwell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:00   #77
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er fornøyd med fremgang for AP og tilbakegang for FrP, mindre fornøyd med fremgang for Høyre og tilbakegang for SV.
Og så er jeg veldig lite fornøyd med å bo i Ullensaker!

Gammel 13-09-11, 23:04   #78
naima
nerdedame

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Hæppi! Er inne på varaliste for Venstre og er ganske audmjuk for at 61 personar faktisk tok seg bryet med å krysse eller slenge meg Og så er det jo kosleg at Venstre er 4. størst i Trondheim.

Synd med så låg valdeltaking, men veldig trivelege folk som faktisk røysta - eg var med i stemmestyret i ein krins, og vanlegvis er det ein del sure folk der - fordi vi ikkje bruker konvoluttar, fordi det er registrering etter at dei tar røystesetel, fordi det er kø, fordi det er regn, fordi politikere er teite, fordi valkrinsen er delt i to og dei ikkje gadd lese på valkortet sitt kor dei faktisk skulle - vi hadde alle desse i år også, men med unntak av éin som var i feil krins så var alle blide og smilande, og glade for at nokon faktisk gjorde ein innsats for demokratiet (det var faktisk nokre som takka oss for det).

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:10   #79
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Nei, men blir vi kvitt Kallmyr skal jeg vurdere å feire litt i alle fall.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:12   #80
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte Høyre, så jeg er selvfølgelig fornøyd. Og regner med at det ikke blir ordførerskifte i min by, selv om også ap gjorde et godt valg der.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.