Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 20:51   #321
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Kjære venner! Vær snill og kopier og lim dette inn i statusen din, hvis du konstant blir bedt om å kopiere og lime inn noe til statusen din av venner som kopierer og limer inn ting på sine statuser. Mange vil ikke kopiere og lime inn dette, men mine virkelige venner vil kopiere og lime dette inn i statusen, fordi de vet at dette ble kopiert og limt inn fra en kjær venn for å få enda mer dritt å kopiere og lime. Nå skal jeg se hvem mine virkelige venner er. Kopier og lim inn!

Hmmmm, ja. Ironien blir dobbel ettersom denne stort sett dukker opp hos de med størst hang til kopier_og_lim_inn.

Gammel 11-09-11, 13:56   #322
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

...Men vi har ikke barn som dør av sult eller mangel på livsnødvendige medisiner eller en 5-kroners vaksine. Alle norske barn går på skole. Her BLIR faktisk de fleste gamle, sånn at de rekker å klage over manglende enkeltrom. Det er mye som kan finjusteres i velferdsstaten også, men vi har det så fordømt godt i dette landet at når du syter sånn så ser jeg for meg en smellfeit, sprekkeferdig fyr som sitter og jafser i seg burger i et hav av sultende unger, mens han klager på for lite brus.

Jeg måtte låne denne i dag, som motsvar til en "men uhjelp har vi råd til?!?!"-kommentar. Jeg ble umiddelbart beskyldt for å kalle vedkommende rasist samt at jeg visstnok sammenliknet h*n med ABB fordi h*n "var kritisk til myndighetene".

Minty er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 01:17   #323
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun til sin mann: "Kan du fikse lekkasjen på badet?"
Hvem idiot tror du jeg er, plumbo-kongen eller?
"Kan du ordne hullet i taket da?"
Tror du jeg er byggmester Bob eller?
"Hva med batteriet på bilen?"
... ... ...Tror du jeg er Martin Schanke sa han irritert og gikk ut.
Da han kom hjem, var alt ordnet.
"Hvem har gjort dette?"
- Naboen.
- "Jasså, hva skulle han ha for jobben??"
- Enten ei kake eller meg!
–Javel, hva bakte du??
Hvem idiot tror du jeg er, Ingrid Espelid Hovig eller??

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 12-09-11, 09:49   #324
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg måtte låne denne i dag, som motsvar til en "men uhjelp har vi råd til?!?!"-kommentar. Jeg ble umiddelbart beskyldt for å kalle vedkommende rasist samt at jeg visstnok sammenliknet h*n med ABB fordi h*n "var kritisk til myndighetene".

Gammel 12-09-11, 21:35   #325
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Igår fikk jeg denne på nyhetsfeeden:

"Johnny har prompa!"
Kort tid etter repliserer mannen: "Kan nok diskuteres, kjære. Hvem har EGENTLIG prompet?!"

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 12:05   #326
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Åååå du lurer på om jeg jobber??? ..
Joda, JEG ER MAMMA.
Det gjør meg til ei vekkerklokke, kokk, husholderske, servitrise, lærer, nanny, sykesøster, livvakt, fotograf, rådgiver, en livslang student, en fest arrangør, en personlig assistent, en revisor, en MINIBANK, en trøster, jeg har aldri ferie eller betalt når jeg er syk eller fridager.
Jeg jobber dag som natt. Jeg har turnus døgnet rundt resten av mitt liv.
Kopier dette om du er en STOLT MAMMA :-)

Neket er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 12:32   #327
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir spyferdig av de statusene der.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 14:51   #328
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg blir spyferdig av de statusene der.

Mi tu.

Gammel 13-09-11, 15:05   #329
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir puteflau. Yuk.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 15:12   #330
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker venninne med fire barn som svarte "Jøss. Jeg er bare bussjåfør, jeg. Flaks for meg." når søsteren hadde den som status.

Gammel 13-09-11, 15:17   #331
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg som er både bussjåfør og mamma da gitt! Jeg må jo være helt ekstremt unik.

Gammel 13-09-11, 17:58   #332
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En av mine FB -venner postet den mamma-statusen i dag. Hun er forøvrig mamma på heltid - til et ungdomsskolebarn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 20:50   #333
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte også og vise frem mamma-statusen. De (få) vennene jeg har som har den i statusfeltet er hjemmeværende. (jeg er jo for svingende mamma jeg også, selv om jeg har en annen jobb i tillegg)

Gammel 13-09-11, 21:19   #334
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tenkte også og vise frem mamma-statusen. De (få) vennene jeg har som har den i statusfeltet er hjemmeværende. (jeg er jo for svingende mamma jeg også, selv om jeg har en annen jobb i tillegg)

Nope, dersom du er i arbeid, så e du ikke mamma, men yrkesaktiv....

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 13-09-11, 21:21   #335
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Du må velge. Mammastatus eller jobb.
Hvis du jobber så blir du ... tja? Pappa?

Gammel 13-09-11, 22:21   #336
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den mammastatusen har jeg sett et par av de siste dagene og jeg blir så flau.

Hva med denne som nettopp dukket opp hos en bekjent:

Innvandrere klager over at TV2 sender for lite innvandrer relatert fjernsyn.

TV2 beklager feilen og sender derfor programmet Etterlyst to ganger pr uke.

Gammel 13-09-11, 22:30   #337
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Nope, dersom du er i arbeid, så e du ikke mamma, men yrkesaktiv....

Tårnfrid, altså? eller?

Gammel 14-09-11, 01:34   #338
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Det er ikke mye som provoserer meg mer enn dette her:
Da jeg var liten satt jeg i bil uten barnesete og belte og hang og slang rundt i bilen. Alle voksne røyka overalt, vi klatra i trær, gikk på epleslang, spikka med kniver, kjørte moped uten hjelm og førerkort. Hang etter biler med akebrett, etc...
Post dette på din status om du er i live ennå, etter å ha vært stuntmann som ung

Mitt svar:
Trist med de som IKKE kan sette den som status fordi de omkom i trafikken som barn. Antallet trafikkdrepte under 15 år er redusert med 90 % siden 70-tallet, og det selv om antallet biler på veiene er doblet. Det var faktisk ikke ALT som var bedre før.

Gammel 14-09-11, 08:14   #339
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke mye som provoserer meg mer enn dette her:
Da jeg var liten satt jeg i bil uten barnesete og belte og hang og slang rundt i bilen. Alle voksne røyka overalt, vi klatra i trær, gikk på epleslang, spikka med kniver, kjørte moped uten hjelm og førerkort. Hang etter biler med akebrett, etc...
Post dette på din status om du er i live ennå, etter å ha vært stuntmann som ung

Mitt svar:
Trist med de som IKKE kan sette den som status fordi de omkom i trafikken som barn. Antallet trafikkdrepte under 15 år er redusert med 90 % siden 70-tallet, og det selv om antallet biler på veiene er doblet. Det var faktisk ikke ALT som var bedre før.

Jeg prøvde meg på noe lla ditt svar og fikk i retur at det var jo en ironisk status da, om jeg var helt dum som ikke skjønte det

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-11, 08:17   #340
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Mitt svar:

Bra svart!

lego er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.