|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?
Jeg ble heldigvis reddet av mannen den gangen på 90-tallet da jeg nesten gjorde det samme. Det var da han sa at informasjon på dødt treverk er ut.
|
|
|
#42 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er bokhyller på tur ut?Nå som vi har byttet bolig vurderer jeg å flytte bøkene på hytta, som er det eneste stedet jeg faktisk får ro nok til å lese. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er bokhyller på tur ut?Middelklassemarkører? Bokhyller? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Leser
|
Ja, arbeiderklassen leser jo bare tegneserier. (Ikke ta meg alvorlig, jeg kan ingenting om klasser, men er dypt fasinert over at "alle" som snakker om klasser mener at det bare finnes to klasser i Norge: Arbeiderklassen og Middelklassen. Hvor er overklassen, sositeten? Selv om vi ikke har adel i Norge har vi jo en og annen riking. Kanskje de bare kalles outsidere?
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg forholder meg så lite til dette med klasser i egen hverdag, at jeg alltid synes denslags får et komikkens skjær. Men jeg burde sikkert ta det mer på alvor og sånn. Kanskje.
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jasså? Byttet jobb? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Er bokhyller på tur ut?Her i huset har vi fortstatt bokhyller, cd-hyller og dvd-hyller. Jeg liker ting jeg kan ta i
|
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Bokhyllene våre er kommet for å bli, men det er definitivt kvalitet fremfor kvantitet når det kommer til innholdet.
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg har kastet ut bokhyllene for lenge siden. :trendsetter:
|
|
|
#51 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er bokhyller på tur ut?Kall det gjerne støvsamlere eller middelklassemarkører eller hva som helst, jeg liker bokhyller. Jeg liker mine hvite, overfyllte BBB-reoler. Og jeg liker fysiske bøker. Våre bokhyller er ikke på vei noe som helst sted. Vi har ganske mange bøker i stua, men nå må det være nok, har ikke plass til flere, så når nye bøker kommer i hus må jeg bli flink til å kvitte meg med tilsvarende antall fra bokhyllene. Trur eg. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Audacious
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg liker ikke ebøker. Jeg liker papirbøker, jeg hater å kaste/gi bort/kvitte meg med bøker, bøkene jeg har lest er en del av meg og det er fullstendig uaktuelt å ikke ha bokhyller. Masse fulle bokhyller.
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bokhyller på tur ut?Synes ikke e-bok er som det burde, på norsk altså. Så enn så lenge blir bøkene stående i hylla. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Selvfølgelig har jeg bokhyller og ikke er de på vei ut heller.
|
|
|
#55 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Men seriøst: Hvor gjør dere av bøkene om dere ikke har dem fremme, da? I pappesker i boden? Det hørtes innmari upraktisk ut!
|
|
|
#56 |
|
Borte
|
Dette er viktig for meg også. Jeg sitter foran skjermen hele arbeidsdagen og gjerne en lang stund hjemme på kvelden også. Foran skjermen må jeg ha briller fordi øynene blir helt rare. Jeg får forstyrrelser i sidesynet og begynner faktisk å skjele lett om jeg sitter uten briller. Når jeg leser kan jeg legge de forhatte brillene til side uten problem. Det er veldig deilig.
|
|
|
#57 |
|
Protonterapeut
|
Ut fra dette konkluderer jeg med at ingen av dere faktisk har prøvd f.eks Kindle?
|
|
|
#58 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg tror nok ikke bokhyller forsvinner fra mitt hjem med det første, jeg elsker bøker og synes de er både interessante og dekorative. Jeg blir ikke helt komfortabel med konseptet ebok, men det vil vel sannsynligvis endre seg. Jeg ser for meg at jeg vil dobbeltkjøre.
|
|
|
#59 |
|
Borte
|
Jeg har lest på en Kindle, men ikke prøvd som i at jeg har eid en og lest en hel bok.
|
|
|
#60 |
|
Textrovert
|
Sv: Er bokhyller på tur ut?Jeg kommer nok ikke til å kvitte meg med bokhyllene, nei. Vi har derimot mange hyllemeter med dvd-er, som jeg gjerne ønsker ute av syne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|