Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventninger til politiske ledere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-11, 19:11   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventninger til politiske ledere

Dette må være den ekleste diskusjonen med de ekleste undertoner og antagelser jeg har lest på FP på lenge. Jeg kjenner mange av de overlevende fra Utøya og har møtt flere av dem som ble drept. Det bildet som tegnes av EP og situasjonen på Utøya de dramatiske timene 22.07 vitner i beste fall om manglende empati.

Jeg har sprunget med blodsmak i munnen med nynazister i hælene flere ganger før jeg hadde fylt atten. Det må da være noe galt med mine lederegenskaper og politiske evner, siden jeg ikke valgte å slåss med digre voksne menn med balltre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.