Sv: Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.
Klart man får en mer profilert sak når man er litt kjent slik Marianne er. Klart det er lettere for henne å stå frem nå. Det er helt greit - det som IKKE er greit eller akseptabelt er måten hun gjør det på.
Nei,einig at det ikkje er en grei måte å gjere det på,prøver berre å fortstå kvifor ho gjorde det på den måten.
Gnagd og gnagd, vil nå ikke påstå at det virker som om det har preget henne så voldsomt. 
Det synes eg er drøyt å påstå. Men men vi kan spekulere i evigheter på kvas om har skjedd/ikkje skjedd. Kun 3personar som veit sikkert. Nok en gang prøver kun å sette meg inn i hennar situasjon dersom dette er fakta
Vet du hva, jeg håper du tar feil på dette punktet. Jeg velger å tro at de fleste har litt høyere moral og terskel for hva man gjør mot medmennesker uansett hva som er blitt gjort.
i utgangspunktet er vel dei aller fleste født med høg moral . Og en god del er veldig flinke til å vere kjapt ut med at sånn ville en ihvertfall ikkje ha gjort. Og fortelje andre kva som er rett og gale!
Trur alle her inne har gjort mindre eller større feil i livet. Aulie sin metode steilar dei fleste av. Men legg til en god del missery i livet så kanskje det gjere noko med deg. Er Aulie eit dårligare menneske enn meg og deg fordi ho er blitt dopa ned,frsøkt voldtatt og går ut med navna på radio?
Nok en gang, eg prøver berre å sette meg inn i/forstå handlinga hennar dersom dette stemmer. Betyr ikkje dermed at eg forsvarer den.
Uansett, det er kun 3 stk som veit den fulle sannhet. Og det er ingen av oss her inne(såvidt ikkje Aulie, og x og y operere med falskt navn her inne )
|