Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ta ungene ut fra skolen pga. sydentur?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 21:56   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta ungene ut fra skolen pga. sydentur?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er vel ingen skiftarbeidere som ønsker at noen skal synes synd på de heller, er det det?

Det som skiller folk som jobber vanlig uke mandag til fredag innenfor normal arbeidstid 8-16, eller noe i den dur, er at de ofte har vanskelig for å forstå at det ikke er en selvfølge å ha fri julaften, 1.juledag, nyttårsaften, påske, pinse, 17.mai heller. Det er faktisk helt vanlig at man jobber slike røde dager også, og da kjenner jeg at jeg får litt vondt i velviljen min når slike alminnelige firkantede arbeidstakere skal komme og mene noe om at jeg tar ungen min ut av skolen noen dager eller en uke for å reise på ferie utenom skoleferiene. Jeg tror at pipa hadde fått en annen lyd dersom man hadde forsøkt alternativet en kort periode. Kanskje forståelsen hadde blitt større. Det er så lett å si at det er umoralsk og forkastelig og håpløst at andre tar ungene sine ut av skolen, når man ikke har behovet for å gjøre det selv, og har forutsigbar arbeidstid og fritid.

Så lenge du ikke vet noe som helst om min arbeidstid (eller hva jeg syns om å ta barn ut av skolen) så foreslår jeg at du ruller inn offersytinga di.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.