Sv: [Frp] Rett skal være rett
Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.
Det er fryktelig kjipt for Frp at han faktisk var medlem av Fpu i 10 år og FrP i 5 år. Han har hengt med sentrale FrP'ere.
Jeg har uttalt og mener Der en fremdeles langt på vei enda at om FrP kommer til makten, da flytter jeg fra Norge. Jeg er dypt uenig i en del av det de står for, samtidig som jeg er redd for inkonsikvensene i politikken deres. De er en snodig blanding av liberale, røde og brune meninger, og jeg liker ikke summen.
Når det er sagt så synes jeg ikke vi kan klandre frp mer for ABB enn vi kan klandre islam for fanatiske muslimer som dreper i Allahs navn. Virkelig ikke. Det er virkelig forskjell på å være negativ til innvandring, og på det som foregår oppe i hodet til sånne som ABB. Det må faktisk fremdeles være mulig å feks diskutere hva vi skal gjøre med alle overfallsvoldtektene som begås og hvordan vi best skal integrere innvandrere (en prosess som er toveis), uten at man skal være redd for at noen skal tro en deler meninger med ABB og hans like.
Jeg er faktisk livredd for at man skal gå i 9/11-fellen og begrave en hver form for offentlig debatt om innvandring i Norge, for jeg tror det beste man kan gjøre er å ta den debatten offentlig, slik at den ikke står uimotsagt. Det verste man kan gjøre er å skyve slike holdninger inn under teppet og la dem få logge der å gjære sammen med likesinnede.
Jeg foretrekker by far et stuerent FrP framfor er voksende og ugjennomsiktig Demokratene.
La oss virkelig ikke gjøre samme feilen som ble begått etter 9/11 ved å mistenke alle i FrP for å mene at ABB er en helt.