Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 16:58   #1
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Dette tenkte jeg å lage i morgen. Ble det godt? Tror du forresten det er en ide å skjære potetene i tynne skiver og legge dem nedi sammen med resten? (Prøver å få Ungen til å spise potet ...)

Kjempegodt!
Men våre unger foretrekker potetene for seg. Med bare litt ketchup på...

Gammel 14-03-07, 13:05   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Kjempegodt!
Men våre unger foretrekker potetene for seg. Med bare litt ketchup på...

Jeg puttet potetene oppi og det ble kjempegodt! Sausen ble utrolig nydelig. Riktignok spiste Ungen fortsatt ikke potetene, det spyttes rett ut igjen uansett hvordan jeg gjør det Hun spiste ikke fisken heller, pekte bare på sausen og forlangte "luppe". Så hun fikk spise sausen som suppe da, med litt broccoli og gulrot på sida. Ja ja.

Jeg må bare prikke en del andre først, så skal jeg lete opp oppskriften og prikke madam mim for den (har prikket henne for nylig).

Denne kommer garantert til å bli laget flere ganger!

Gammel 14-03-07, 13:12   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg lyst på noe godt. Som jeg og mannen kan kose oss med i ro og mak. Derfor tror jeg det blir kyllingnuggets og grønnsaker til Ungen etter barnehagen, så spiser vi middag i kveld når hun har lagt seg.

Gammel 14-03-07, 20:39   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Middagen idag var altfor sterk. Mannen elsker chili og hakket opp noen for mange... jeg spiste skive med syltetøy istedet ...

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.