|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
har det noe å si at jeg var blodgiver for ti år siden? Vil jeg fortsatt være registrert?
|
|
|
#302 |
|
lettere utlada
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er så ufattelig grusomt, jeg mangler ord for å beskrive hva jeg føler. Men redd, sint, sjokkert og fortvilt er noen ord som delvis dekker mine følelser.
|
|
#303 |
|
Sviiisj!!
|
Aner ikke.. Da er det kanskje på sin plass med en telefon.
|
|
#304 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Mannen har den blodtypen de trenger men det er mange år siden han gav. Ber han ringe og sjekke. |
|
|
|
|
#305 |
|
lettere utlada
|
Jeg kopierte denne jeg også.
|
|
#307 |
|
Protonterapeut
|
Siste nytt fra Ullevål er 0-; altså universalblod. Kun det, foreløpig.
|
|
#309 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det bildet ble jeg rørt av Salt! Fint bilde.
|
|
#310 |
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det bilde fortalte mye Salt, nå kom tårene her. |
|
|
|
|
#312 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg reagerer veldig på at de intervjuer pårørende som står og venter på nytt fra ungdommene sine på Utøya, burde ikke pressen beskytte de mot seg selv i en så kritisk situasjon?
|
|
#315 |
|
By the Sea
|
Jeg er enig i at pressen burde la dem være i fred. Men når du sier at de "burde beskyttes mot seg selv" så høres det ut som om du mener at de sier ting de ikke burde sagt? Jeg har kun fått med meg ett intervju og den moren uttalte seg ryddig og saklig.
|
|
#316 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!De har litt strenge krav på hvem som får lov til å gi blod - og det er jo bra at de er strenge altså - så om du f.eks har tatovert deg innenfor de siste 6 mnd. vil de ikke ha deg. |
|
|
#317 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!I en krisesityasjon tenker man ikke nødvendigvis klart og man kan si mer enn man er komfortabel med i ettertid. Dette er en tanke redaksjonene skal ha i bakhodet.
|
|
#318 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg reagerer litt på Facebook, hvor mange har fått et norsk flagg på profilbildet sitt,men jeg er muligens litt rar... |
|
|
#319 |
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Må man levere på blodbank eller kan man dra til nærmeste sykehus? Mannen kommer ikke gjennom på telefon. |
|
|
|
|
#320 |
|
By the Sea
|
Helt enig i dette, som sagt.
![]() |
| Trådverktøy | |