|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Nå var det i sammenheng med å sjekke PM´r HP nevnte at det måtte være mistanke om terrorplaner - ikke i forhold til prikker.
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Hmmm...så var det dette med å definere behov da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Jepp. Og i likhet med de andre reglene her på forumet, så er det snakk om skjønn, og denne regelen (og de andre reglene) defineres og håndheves av adminteamet. Slik kommer det nok til å fortsette å være.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Nettopp! Så moralen er.........osv.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Jeg har virkelig problemer med å skjønne de (f.eks Julekona og Snippen) som har trodd at prikkemeldinger er til for å gi høyst privat informasjon som ingen andre skal ha tilgang til. Særlig her hvor det er så uttalt at det er lov å oute prikkemeldinger.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Veeeeel, her har i all fall du gått glipp av noe underveis, men det får så være. Hva jeg mener om disse prikkene eller ikke, får spille mindre rolle. Men, at admin. og modder leser medlemmene sine prikker av grunner som er nevnt blant annet i denne tråden osv., synes jeg er totalt forkastelig! Men, nå er sikkert både dere og jeg lei av å gnåle på det samme! |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| forumdriften, klassiker, krangling |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|