|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Full jobb og oppfølging av barnKanskje jeg burde begynne å jobbe fullt isteden og overlatt alt til mannen? Neppe. Han klarer ikke å huske en liten tannlegetime for ene ungen en gang enda vi snakker om det kvelden før og han lovet å dra fra jobben i dag for å ordne det. Tannlegen ringte akkurat og lurte på hvor de var. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Full jobb og oppfølging av barn
Jeg bruker motsatt strategi helt bevisst. Jeg tror det ville klikket for meg om jeg skulle ha eneansvar for å huske absolutt alt som må huskes. Javel, så har ikke storesøster støvler i bhg på mandag selv om det pøsregner, men den som har pakket bagen for uka må huske å ta med alt. Hvis det var far, så må jeg anta at han fikser det. Han vil definitivt etter hvert gi f dersom jeg "passet på ham" hele tiden. Dette er jo et relativt uskyldig eksempel, og ingen krise. Det er selvfølgelig verre å misse en tannlegetime, men hvis far må ordne opp selv, så er vel sjansen for at han husker det neste gang større? Jeg skjønner at det kan være kjipt, altså, men likevel tror jeg det er lurt å kunne trekke på skuldrene å tenke at "det var dumt, men han fikser det vel".
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Full jobb og oppfølging av barnHan mannen min klarer fint å være alene med ungene altså og ordne klær til skole og barnehage og hva som skal være der og alt mulig, men han mangler noen gener når det gjelder å huske på ting og organisering dessverre. Har prøvd og overlate ting til han, men det er enklere at en har full kontroll til enhver tid. Med tre unger så er det beskjeder i øst og vest og det enkelste er at alt blir skrevet ned i en bok så fort en dato eller tid eller bursdag dukker opp. Mannen har full tilgang på denne boka om han ønsker å sjekke noe, selv om boka er mi. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Full jobb og oppfølging av barn
Høres ut som du er gift med gubben min.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Full jobb og oppfølging av barnJeg synes det er travelt med 100 % jobb og oppføling av ungene. Det går i ett. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|