Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Full jobb og oppfølging av barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 11:50   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Full jobb og oppfølging av barn

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor du skal ha dårlig samvittighet for dette. Jeg antar at du flekser/avspaserer når det gjelder frokoster og avslutninger/forestillinger, slik at du jobber inn de timene det er snakk om. Onsdag før påske avslutter vi også arbeidsdagen kl 12, jeg trodde det var ganske vanlig på kontorer rundt omkring?
Jeg hadde ikke fått dårlig samvittighet av lista di. Jeg er bare glad for at jeg har muligheten til å kunne gjøre slikt.

Du har nok helt rett i at jeg ikke burde ha dårlig samvittighet. Men jeg er eneste dame på jobb. De som har barn har enten au-pair, hjemmeværende kone eller store barn, så det er bare meg det "er noe med" hele tiden.

Men for all del; jeg har aldri fått beskjed om at det er et problem. Jeg lager nok dette problemet ganske selv. Hadde jeg gått ned i stilling ville jeg gjort akkurat den samme jobben for mindre lønn, så det er ikke et alternativ.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.