Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 14:59   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper

Ja, jeg synes også det er trist.

Gammel 06-06-11, 15:04   #2
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Jeg ser ikke noe galt med dette. Det får være deres sak, spør du meg
(jeg er selv operert, men andre veien )

Gammel 06-06-11, 15:07   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg synes det er veldig trist at så mange bruker så mye ressurser på å være misfornøyde med kroppene sine, uavhengig av om de opererer inn silikoninnlegg eller ikke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:48   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!
Det er klart man må skjønne at kroppen forandrer seg under en graviditet, men noen er jo mer uheldige enn andre med hvordan ting blir seende ut etterpå.
Jeg synes det er greit å ta silikon om man er så misfornøyd, man lever bare en gang og det er nok ikke noe greit å leve livet med dårlig selvtillit.
Jeg har tvillinger og var ekstremt stor, magen er dermed ikke pen, og det er slitsomt, jeg tør ikke kle av meg i offentlige sammenheng (som feks svømmehall, da dusjer jeg før jeg reiser og når jeg kommer hjem), jeg kan ikke gå med de klærne jeg vil, skulle ønske jeg bare kunne akspetere det, men det kan jeg dog ikke.
Så jeg kommer til å operer det bort, det kommer til å hjelpe meg, så får jeg heller la være å skrive det i avisen hvis det blir så stor smitteeffekt av det, eller sender ut dårlige signaler.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 15:53   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Det mener jeg faktisk at man kan. Man kan velge å være fornøyd med det en har. Det er ikke noe som kommer av seg selv, men noe de aller fleste må jobbe en del med.

Gammel 06-06-11, 15:55   #6
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det mener jeg faktisk at man kan. Man kan velge å være fornøyd med det en har. Det er ikke noe som kommer av seg selv, men noe de aller fleste må jobbe en del med.

Ja jeg kan bare snakke for meg selv da, jeg har jobbet med det i 6 år å jeg sliter fremdeles med selvtilliten min og jeg kommer aldri til å kle av meg offentlig med den magen jeg har nå.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 16:01   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Det er klart man må skjønne at kroppen forandrer seg under en graviditet, men noen er jo mer uheldige enn andre med hvordan ting blir seende ut etterpå.

I stor grad så kan man det. Hvor fornøyd man er med kroppen sin, ser ut til å henge lite sammen med hvordan kroppen faktisk ser ut og mye mer sammen med mental status.

Jeg påstår ikke at det bare er å knipse med fingrene og si "nå liker jeg kroppen min", men det er mulig å lære seg å like den bedre, slik den er, med hard og målrettet innsats. Og det er slett ikke bare folk med flott kropp som er fornøyd med hvordan de ser ut. På samme måte som det finnes nok av eksempler på modeller med dårlig kroppslig selvtillit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:23   #8
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg synes også det er trist.

Enig.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:29   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg er særdeles negativt innstilt til Paradise Hotell og tilsvarende (som jeg riktignok aldri har sett, bare lest overskrifter om i avisen), men jeg mener virkelig ikke at vi kan "forby" mennesker med slanke og veltrente kropper å vise seg offentlig, fordi mennesker som ikke er slanke og veltrente kan påvirkes av det. Slanke og veltrente kropper er normale de også, i alle fall i mine øyne.

At man ikke burde ha programmer der man fokuserer på forvandlinger av kropper ved hjelp av plastisk kirurgi er jeg enig i, men jeg får piggene ut når man plutselig skal gjemme bort slanke mennesker for å ikke støte dem som ikke er det.

Og jeg klarer ikke å skrive det jeg ville skrive her, for det finnes ingen måter å si det på som ikke føles som et kraftig lyskesparkt til noen, så da lar jeg heller være.

Emneord
bryst, plastikk, silikonbryst, småbarnsmødre

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.