|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupperJeg ser ikke noe galt med dette. Det får være deres sak, spør du meg
|
|
|
|
#4 |
|
nygift
|
Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupperMen man kan jo ikke helt velge selv om man er misfornøyd med kroppen sin!
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupper
Det mener jeg faktisk at man kan. Man kan velge å være fornøyd med det en har. Det er ikke noe som kommer av seg selv, men noe de aller fleste må jobbe en del med.
|
|
|
|
#6 |
|
nygift
|
Ja jeg kan bare snakke for meg selv da, jeg har jobbet med det i 6 år å jeg sliter fremdeles med selvtilliten min og jeg kommer aldri til å kle av meg offentlig med den magen jeg har nå.
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
I stor grad så kan man det. Hvor fornøyd man er med kroppen sin, ser ut til å henge lite sammen med hvordan kroppen faktisk ser ut og mye mer sammen med mental status. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Småbarnsmødre vil ha "nye" pupperAltså, jeg er særdeles negativt innstilt til Paradise Hotell og tilsvarende (som jeg riktignok aldri har sett, bare lest overskrifter om i avisen), men jeg mener virkelig ikke at vi kan "forby" mennesker med slanke og veltrente kropper å vise seg offentlig, fordi mennesker som ikke er slanke og veltrente kan påvirkes av det. Slanke og veltrente kropper er normale de også, i alle fall i mine øyne.
|
![]() |
| Emneord |
| bryst, plastikk, silikonbryst, småbarnsmødre |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|