|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Å bli satt i blondinebåsen
Jeg møtte på professorer som stigmatiserte, men det var pr. kjønn og hadde lite med om vi var blonde eller brunetter. Jenter skulle pr. def. ikke kunne klare de "vanskelige" fagene på den studieretningen jeg gikk.
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Er du meg?
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli satt i blondinebåsenDer ser dere hvilke problemer man støter på når man studerer realfag. Da jeg studerte humanistiske fag, var det aldri et problem at jeg i perioder var i sterk kontakt med min indre blondine. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Å bli satt i blondinebåsenJeg tror det har noe med hva slags signaler vi tar inn også. Kommunikasjon er vanskelig, og hvis hun selv gikk inn dette med at hun var unormal i den forstand at hun ikke passet inn bildet av den stereotypen som studerer fysikk, så var hun antagelig veldig mottagelig for alle slags signaler. Små eller store.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
<snip> Sist redigert av m^2 : 30-05-11 kl 14:01. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Det har jeg aaaaldri hørt.
|
|
|
#11 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Å bli satt i blondinebåsenJeg er helt enig med Esme kjenner jeg.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Hah! Den har jeg fått mange ganger også! Folk ser for seg annet enn den tildels temmelig mutte og strenge skjegge-snekre-vil-helst-stå-i-garasjen-og-mekke-mannen min i hvert fall.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|