|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Pannekaker
Jeg synes det lyser litt arroganse av nettopp det du skriver her. Du er så overbevist om at du ser hele bildet. Hvordan kan du være så sikker på at du gjør det? Du kan sikkert se en hel del, men at du kan konkludere ut fra dine observasjoner (og nå antar jeg du ikke renner ned dørene til folk..) stiller jeg meg kraftig tvilende til.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe.. jeg skriver jo akkurat i setningen at jeg ikke nødvendigvis vet ALT, men jeg ser hva jeg ser, og det er utifra det jeg snakker. |
|
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Men du konkluderer ut i fra det (lille) du ser. Jeg antar du ikke kan se alt, hvilket du også skriver. Jeg synes det er veldig arrogant.
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Men så er det ikke alt man ser som oppfattes riktig, og veldig ofte farges synet vårt av egne holdninger og meninger.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Men når man kommer opp i over 750 innlegg hvorav svært mange temmelig grundig har forklart det samme om igjen så er det da lov å bli oppgitt vel? Det er noe annet enn om man peprer en som er helt ny. (Hvilket jeg har tatt til etterretning at vi har hatt tendenser til og forsøker seriøst å gjøre noe med.) |
|
|
#6 |
|
Passiv
|
|
![]() |
| Emneord |
| ugler |
| Trådverktøy | |