Sv: Pannekaker
Dette var jo flere dagers jobb å komme gjennom, men jeg er faktisk oppriktig når jeg sier at jeg gjerne vil se hvordan du legger opp en uke mtp mat hos dere, Nip. Hva og hvor mye dere spiser og hvordan det fungerer rent generelt.
Jeg syns du er veldig fanatisk ut fra hvordan jeg leser deg i denne tråden, men jeg kan jo ta feil selvfølgelig.
Det er forresten ikke før nå i det siste at vi har middagsgjester stadig vekk, og her er det nå engang slik at vi sier ja dersom vi har nok mat, og vi endrer ikke middagsplanene for ungenes skyld.
Og selv om datteren i huset "elsker pannekaker" får hun kanskje det en gang i mnd, og det er nok mest stas i teorien, for hun spiser aldri mer enn 2 pannekaker, uansett hvordan jeg lager dem. Selv ikke hvetemelspannekakene med sukker på går det mer av.
Her hos oss er det forøvrig flere unger som jubler av å få grillspyd med kyllingfilet og div grønnsaker, mulig vi er heldige med naboungene.
Og fiskepinner i lompe er visst også fine greier. 
|